kaikki jotka on ollut raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en uskoisi itse oireisiin yhtään, niitä kun on helppo kuvitella.

Mutta tosiaan, kun olin tullut raskaaksi luulin monet kerrat että menkat alkaa, kun oli menkkakipuja. Mutta eipä ne koskaan alkaneetkaan :) Ja testi näytti plussaa vasta kun menkat oli monta päivää myöhässä, eka testi oli nega. Eli jos kiirehtii testin ja näyttää negaa, se voi muuttua muutamassa päivässä.

kiitoksia! toivotaan parasta! :) mut nyt on kyllä ollut vähän flunssainen olo, niin tuli mieleen et oiskohan menkat myöhäs jos kipeeksi oon tulos, vaik ei kyllä ennen ole sen takia myöhästyneet?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitoksia! toivotaan parasta! :) mut nyt on kyllä ollut vähän flunssainen olo, niin tuli mieleen et oiskohan menkat myöhäs jos kipeeksi oon tulos, vaik ei kyllä ennen ole sen takia myöhästyneet?

Heh, heh...
Tuli niin mieleen kevät -06. Kuukautiset oli myöhässä, mut mulla muutenkin epäsäännölliset etten kiinnittänyt niin huomiota. Selkää ja mahaa särki niinkuin yleensä aina ennen kuukautisten alkamista. Odotin vain et kohta alkaa.
Mutta tuo "flunssa" oli kans yks oireista :D Ihmettelin et aina iltaisin kylmä ja sellainen olo et oon tulossa kipeäksi, mut laitoin työharjoittelun syyksi. No, myöhemmin selvis et oli yks raskausoireista

ai jaa, heh :D no jospa se mullakin olisi raskausoire :) aamulla ja nyt taas illalla tosi tukkoinen olo ja tuntuu niinku ois kurkku kipeenä.. voi että ku ois niitä raskausoireita ja kaikki menis hyvin! pienokainen olisi niin tervetullut! on sitä jo kauan odotettukkin, mutta empäs innostu vielä liikaa ettei sit vaan joudu pettymään :/

Mäkin vouhkasin lämpöjen ja kaikkien kanssa ja olin ihan varma että kierto meni harakoille. Lähinnä testasin että voin varmasti vetää kunnon kännit uutena vuotena. Kyllä siinä oli aikamoinen järkytys kun plussa tuli. Olin vaan luottanut että "kyllä sen sitten tietää" :D Samalta se mulla tuntui kun menkat ja ne oireet oli seliteltävissä. Ainoat todella poikkeavat oireet oli että testipäivänä kp26/29 heräsin yöllä vessaan ja aikasemmin puutu kämmenet ja jalkapohjat.

mä en nyt hoksaa onko ollu kämmenien puutumista mut ei ainakaa jalkapohjien.. eikö sulla ollut sit mitään oireita? :) kun nyt taas ei ole menkkakipuja tuntunut ollenkaa :/

Oli mulla muitakin oireita mutte ne pystyin selittämään itselleni. Väsymystä (yötyö väsyttää), janottaa (liikaa suolaa ruuassa), mahaa nipisteli (menkat alkaa) ja öklö aaltoja (väsyneenä ja nälkäsenä ei mitään uutta!) ne oireet ei olleet niin dramaattisia kuin oletin. Ovat tietysti voimistuneet ja kadonneetkin välillä.
Toivon mukaan olisi tärppi käynyt!

juu samaa toivon minäkin.. menkkojen olisi siis pitänyt eilen alkaa, ja ajattelin tänään testata, vai onkohan liian aikasta? Oliko sinulla niin että välillä niitä menkka kipuja ei tuntunut ollenkaan? siis et ei joka päivä tai sit 2-3kertaa päiväs? :)

Kyllä varmaan näkyy jo herkällä mullakin näky selkee plussa 3-4 päivää ennen menkkojen alkua. Niihin nippailuiin en osaa sanoa kun olin varma niistä menkoista etten kauheesti kiinnittäynyt huomiota, veikkaisin että useammin tuntui ja siis tuntuu edelleen.

Yhteistyössä