Kaikki jotka nähneet Pirates3:n!

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja OneStepCloser:
Alkuperäinen kirjoittaja OneStepCloser:

:o :o
Mie oon sanaton. Jospa tässä nelosessa miekin vilahtaisin :whistle: ;) :saint: ..

:D :D

sit voi sanoo "mä oon melkein sukua julkkikselle" :saint:

Ai sinä vai minä ;) ?

:wave: RouvaJackSparrow

Unohtu kirjain.. Piti lukee että sit voiN sanoo..
:ashamed:

Säkin RouvaJackSparrowko sitten luulit istuneesi loppuun asti? Siis sitäkö tarkoitit tuolla, että lähditte(kin ilmeisesti) ennen aikojaan (kuten sitten mekin eikä tiedetty sitä)?

Milläköhän kaikilla paikkakunnilla sitten on porukka päästetty salista ennen aikojaan?... Samperi jos maksaa 9 euroa (about) per naama, että näkee leffan, kyllä mä oletan, että se näytetään mulle kokonaisuudessaan!. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=IsZdJPSlBD0 tässä se näkyy mut aikasta huonosti.

Kylmät väreet meni :xmas: :ashamed: ..

En tiennyt tästä kohtauksesta kun vasta sitten kun olin nähnyt leffan, kahdesti :whistle: . Kun lopputekstit tuli niin silloin tuli valot päälle ja ovet avautui enkä älynnyt jäädä istumaan loppuun asti :ashamed: .. Miun moka, miksi piti seurata muita ja poistua paikalta ennen aikojaan :ashamed: ..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.youtube.com/watch?v=IsZdJPSlBD0 tässä se näkyy mut aikasta huonosti.

Kylmät väreet meni :xmas: :ashamed: ..

En tiennyt tästä kohtauksesta kun vasta sitten kun olin nähnyt leffan, kahdesti :whistle: . Kun lopputekstit tuli niin silloin tuli valot päälle ja ovet avautui enkä älynnyt jäädä istumaan loppuun asti :ashamed: .. Miun moka, miksi piti seurata muita ja poistua paikalta ennen aikojaan :ashamed: ..

Jos valot laitetaan päälle ja ovet avataan, se on merkki, että nyt voi poistua, leffa on ohi.

Semmoisissa leffoissa, joissa on ollu jotain nähtävää lopputekstien jälkeen, ovia ei ole aukastu ennen kuin KAIKKI on leffasta näytetty. Ainakin näin on tehty tähän asti. Valot siis on laitettu päälle jo, kun lopputekstit alkaa, mutta eräässäkin leffassa on porukka ollut menossa pois, mutta ovella on tyyppi, joka sanoo, että katsokaas loputkin ja sitten vasta kun kaikki on leffasta tullut, hän on aukassut oven.

Peräänkuulutan tätä. Siis mistä ihmeestä katsoja voi tietää, onko leffa ohi vai ei, jos tekstit tulee ja se, joka sitä leffaa näyttää, antaa TÄYSIN ymmärtää, että leffa on ohi...

:kieh:

Yhteistyössä