kaikki jotka haluatte ystävän

Täälä olis yksi jolta niitä puutuuu?
Olis kiva tavata ystäviä kahvittelun merkeissä ja vaikka lasten kanssa ulkoilessa.Voitais mennä leffaan, lasten kanssa teatteriinMinulta kyllä ideoita riittää =)
Asun itse Vantaalla jos kiinostus heräs laita osoite tänne tai kirjoita maria.vaisanen@saunalahti.fi
 
Olen 30 vuotias ja meillä on 2v tyttö ja 4vpoikia ja enkelipoika.
Asumme vantaan mikkolassa =)
Ystäviä toiovtavasti minulla ja muilla on ensi vuonna paljon ettei kenenkään tarvitse olla yksin =)
 
Hei!
Me ollaa joskus kirjoiteltu toisillemme ja tavattu. Mä asuin silloin Helsingissä. Asun nyt perheeni kanssa Vääksyssä. En tiedä kumpi meistä lopetti yhteyden pitämisen mutta olisi kiva vaikka aloittaa uudestaa. (kävitte meillä hakemassa matkarattaat). Mulla oli silloin 2 lasta tyttöjä ja odotin silloin vauvaa. Nyt mulla on sit vielä 2 poikaa tullut lisää. Jos sua kiinnostaa niin laita viestiä. ajattelin et jos sä loukkaannuit jostain niin loppu kirjoittelu.
Tässä osoite miami_vice@luukku.com
 
mei
Hei, olen 33 v äiti. Meillä on myös 2 ja 4 v lapsia ja asumme 1.3 jälkeen etelä Sipoossa noin 25 km teiltä. Minulla on myös paljon ideoita ja teen mielellään koko ajan jotain niin kirjoittele jos kiinnostaa:)Olisi tosi kiva tutustua.
oa@granqvist.fi
 

Yhteistyössä