Kaikki elämässä nyt päin helvettiä

• Viestiketjun aloittaja "voi"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
mielialalääkitys auttoi mua ainakin kun tuntui tuolta
Ei, pakko yrittää kahlata läpi ilman lääkityksiä.

Mutta on vain surullinen olo.

Meidän perhellä ei ole tukea mistään.

Lisäksi epätoivoinen olo,kun olemme lapsiin paljon panostaneet, mutta se ei kanna tulosta. Lapsi ei kerro asioistaan, eikä ilmeisesti meihin luota siis. Tekee asioita, joita sen ikäisen ei pitäisi tehdä.

"äitee"
[QUOTE="a p";25220959]Ei, pakko yrittää kahlata läpi ilman lääkityksiä.

Mutta on vain surullinen olo.

Meidän perhellä ei ole tukea mistään.

Lisäksi epätoivoinen olo,kun olemme lapsiin paljon panostaneet, mutta se ei kanna tulosta. Lapsi ei kerro asioistaan, eikä ilmeisesti meihin luota siis. Tekee asioita, joita sen ikäisen ei pitäisi tehdä.[/QUOTE]

minkäikäinen lapsi ja mitä hän siis tekee? helpompi yrittää auttaa jos vähän valaiset...

Välillä tuntuu, että koko maailman murheet on omilla harteilla ja silloin se olo on musertava. Mä olen kantapään kautta oppinut, että nämä olotilat tulevat ja menevät. Parempiakin päiviä on siis tulossa. Yleensä jo se tieto helpottaa. Ettei tila ole pysyvä. Voimia :hug:

"a p"
Murrosikäinen kohta. Vastakkainen sukupuoli tullut kuvaan mukaan. Ei ole vielä niin vanha että saisi tulla.

Mutta sitäkin pahempaa on, että salaa meiltä asioita. On netissä suljetuin ovin. ym

Paljon on oltu lasten kanssa aina. Siitä huolimatta käy näin.

Muitakin huolia on.

[QUOTE="a p";25220982]Murrosikäinen kohta. Vastakkainen sukupuoli tullut kuvaan mukaan. Ei ole vielä niin vanha että saisi tulla.

Mutta sitäkin pahempaa on, että salaa meiltä asioita. On netissä suljetuin ovin. ym

Muitakin huolia on.[/QUOTE]

Muuhun en osaa ottaa kantaa, mutta tuon nettijutun voitte katkaista. Piuhat pois tai tietokone samaan huoneeseen missä muutkin ovat. Huutoahan siitä tulee, mutta vanhemmat nämä asiat kuitenkin päättävät, eivät lapset.

"mama"
[QUOTE="a p";25220982]Murrosikäinen kohta. Vastakkainen sukupuoli tullut kuvaan mukaan. Ei ole vielä niin vanha että saisi tulla.

Muitakin huolia on.[/QUOTE]

no voisitko nyt kuitenkin kertoa sen iän?

Yhteistyössä