Kaikki ei halua moikata teidän hurttia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tämä nyt niille jotka tunnistaa itsensä tekstistä.

En ymmärrä miksi jotkut koiranomistajat ei yhtään pidä koiraansa vierellä ja tajua pitää jonkinlaista hajurakoa tuolla ulkona ulkoillessa?!

Minulla on pieni koira joka pelkää muita koiria, kauhea työ kouluttaa sitä että se oppii luottamaan minuun myös muita koiria kohdatessa. (että minä vien ohi ja minä pidän huolen että kukaan ei hyökkää sen kimppuun). Vastaan tuli koira, otin oman koiran sivulle ja annoin sille äänimerkin, kun koira oli mennyt ohi niin annoin makupalan. Kaikki hyvin. Mutta sitten joku älypää hyökkää meidän TAKAA täysin puskasta kahden koiransa kanssa. Koirat tulee edellä täyttä höyryä ja omistaja perässä ja talutushihnatkin on miten sattuu vinksin vonksin. hei haloo

Toinen hyvä esimerkki kun oma koira ohittaa nätisti toisen koiran, niin sitten päästetään se koira pitkälle hihnalle takaapäin nuuskimaan. Miksi? Vaikka mulla on koira ja sulla on koira niin ei se automaattisesti tarkoita koirien moikkaamista

ja fleksit on pirun keksintö!! kirottuja kapineita. annetaan koiran hillua 8m päässä parhailleen eikä mitään kontaktia koiraan jos pitäs äkkiä saah sivulle. omat kulkee aina niin että ovat heti kynsissä, tiukemmastiki jos tarvii. isoja ja vahvoja koiria joten en ota riskiä että jotaki sattuis.

Yhteistyössä