J
joopajoo
Vieras
eli yhdynnässä oltu n. 3vkoa sitten, päivää ennen kuin kuukautiset alkoivat, olivat niukat, tehtiin varmuuksi testi joka oli nega.
no..silloin kun oltiin pupuilemassa niin mies ei lauennut sisään mutta on aikamoinen touhutippojen tuottaja 
no nyt tästä on kulunut 3vko..olen jatkuvasti väsynyt, melkein joka pvä pakko nukkua päikkärit. alavatsaa ja selkää jomottaa välillä päivittäin...tänään siivosin niin vatsaa kramppasi. hiukan ehkä heikkoa oloa ollut...yksi päivä tuli sellainen tärinä kohtaus että oli pakko syödä kauhea kasa ruokaa!
nyt sitten olen alkanut litkiä piimää ja ikinä ennen en ole syönnyt sitä mitä tänään söin, eli puoli jäisiä hernemaissipaprika pussin sekä 5 leipää---perk.ele...mikä mua vaivaa???
voisko olla silti raskauden mahd. vai onko tää nyt jotain muuta sitten..
no nyt tästä on kulunut 3vko..olen jatkuvasti väsynyt, melkein joka pvä pakko nukkua päikkärit. alavatsaa ja selkää jomottaa välillä päivittäin...tänään siivosin niin vatsaa kramppasi. hiukan ehkä heikkoa oloa ollut...yksi päivä tuli sellainen tärinä kohtaus että oli pakko syödä kauhea kasa ruokaa!
voisko olla silti raskauden mahd. vai onko tää nyt jotain muuta sitten..