kaikki alkuraskaudesta tietävät!! apuavaaaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopajoo

Vieras
eli yhdynnässä oltu n. 3vkoa sitten, päivää ennen kuin kuukautiset alkoivat, olivat niukat, tehtiin varmuuksi testi joka oli nega. :( no..silloin kun oltiin pupuilemassa niin mies ei lauennut sisään mutta on aikamoinen touhutippojen tuottaja ;)

no nyt tästä on kulunut 3vko..olen jatkuvasti väsynyt, melkein joka pvä pakko nukkua päikkärit. alavatsaa ja selkää jomottaa välillä päivittäin...tänään siivosin niin vatsaa kramppasi. hiukan ehkä heikkoa oloa ollut...yksi päivä tuli sellainen tärinä kohtaus että oli pakko syödä kauhea kasa ruokaa! :( nyt sitten olen alkanut litkiä piimää ja ikinä ennen en ole syönnyt sitä mitä tänään söin, eli puoli jäisiä hernemaissipaprika pussin sekä 5 leipää---perk.ele...mikä mua vaivaa???

voisko olla silti raskauden mahd. vai onko tää nyt jotain muuta sitten..

toivoisin kyllä ja juu ajattelin että tuo sana nussiminen sensuroidaan :D
mutta voisko tää olla sitä, kun kuitenkin seksi tapahtui päivää ennen kuukautisia ja kuukautiset kesti 3pvä suht normi/niukkaa..ja testi oli silloin nega.

Siis pakko kysyä kun tässä unenpöpperössä luen ja yritän ymmärtää niin koska sulla oli 3päivää kestävät menkat ? Onko siitäkin tuo 3viikkoa jo ?
Minkä pituinen sun kierto on yleensä ?
Jos olis ovisaikaa jos oireet alkanut about viikko sitten!

MItä vikaa on sanassa pupuilu? Rakkalla lapsellakin on monta nimeä, niin miks ei kivalla touhulla? :D

Olisko uuden testin paikka? Vaikuttais siltä, että saattais kaks viivaa tulla. :) Itellä alkuraskaudesta väsytti kauheesti ja tuli himo maitotuotteisiin. Myös valkovuoto lisäänty ja alavatsassa juili. Oli kyllä paljon muitakin oireita, mut nehän on yksilöllisiä.

Tietenkin voi olla mahdollista, mutta odottele hetki ja tee uusi testi. Tuossa vaiheessa testi voi olla negatiivinen vaikka olisitkin raskaana. Toivotaan että olisit raskaana kerran sitä toivot, ja jos ei, niin sitten vaan ovulaation aikaan pupuilette oikeen urakalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
mutko minen ymmärrä tuota pupuilua... :ashamed: miksei voi sanoa että perkele naitiin.. nussittiin.. pantiin... mutta että pupuiltiin... :snotty: toivottavasti oot raskaana... jos sitä haluat :D

sama vika itelläki, toi pupuilu- sana on karmaiseva

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
mutko minen ymmärrä tuota pupuilua... :ashamed: miksei voi sanoa että perkele naitiin.. nussittiin.. pantiin... mutta että pupuiltiin... :snotty: toivottavasti oot raskaana... jos sitä haluat :D

minen taas käyttäis mitään noista sanoista. meillä rakastellaan. :whistle:

Siis pakko kysyä kun tässä unenpöpperössä luen ja yritän ymmärtää niin koska sulla oli 3päivää kestävät menkat ? Onko siitäkin tuo 3viikkoa jo ?
Minkä pituinen sun kierto on yleensä ?
Jos olis ovisaikaa jos oireet alkanut about viikko sitten!

joo siis 3 vkoa sitten oli 3pvä kestävät menkat, ja päivää ennen menkkoja rakastelimemme tms. millä sitä nyt kutsutaan. mies ei tullut sisääni mutta tuottaa ika paljon jo touhutippoja, teimme myös tuolloin 3vkoa sitten testin=nega. nyt juuri about 1viikon olleet tälläisiä "oireita. tuon jälkeen eli 3vkoa sitten emme ole rakastetlleet kertaakaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:

No onko tuolla nyt väliä mitä sanaa siitä nussimisesta käyttää :D Mä taas inhoan sanaa "rakastella" mutta ei se mun maailmaa kaada jos joku sitä tykkää käyttää :)

OK! En usko ainakaan minä raskauteen. Luulen että olisi joko ovulaatiosta johtuvia oireita tai jotain flunssaa. Itsellä ainakin masu nk. kramppaa kun on ovis..

Miksi teitte 3vkoa sitten testin ? Oletteko olleet aiemminkin suojaamattomassa yhdynnässä ?
Jos olette niin hyvinkin mahdollista sitten raskaus! Hedelmöitys on voinut tapahtua myöhään eikä siksi näkynyt silloin kun 3pvää kestävä vuoto alkoi. Mutta toivotan onnea jatkoon...

lisää kaipailen kokemuksia...
tänään ollut hiukan lievä etovaolo, siis tosi lievä...lisäksi alavatsaa jomottaa ja alaselkä edelleen kipiä. vaikka menkkoihin ois vielä se pari viikkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kirto yleensä sen 30-31pvä...ehkäisyä ei ole eikä mies ole tullut sisään..

no jos te raskautta toivotte, niin kannattaa sit PUPUILLA niin että MIES TULEE SISÄÄN, se vähä lisää todennäköisyyttä raskautua ;)

Yhteistyössä