Kaikkein kamalimmat mainokset?

  • Viestiketjun aloittaja meluton
  • Ensimmäinen viesti
meluton
On ehdottomasti tuo Tjäreborgin "lapsilta kiellettyjen"-hotellien mainos. Aivan kamala! Se lasten huuto mikä siihen on tahalteen ärsytykseksi laitettu on jotenkin aivan älyttömän kova ja korvia riipivä. Lapsista pidän kyllä eikä heidän huutonsa minua normaalissa elämässä haittaa. Mielestäni tuo mainos on jollakin tapaa käsitelty siten, että se lasten huuto kuuluu oikein älyttömän kovalta. Täytyy aina näpätä tv äänettömälle sen mainoksen ajaksi!

Mitä mainoksia te inhoatte eniten?
 
!!
Se pesuaine mainos, jossa se Laura Malmivaara kertoo kuinka vaatteet pitää kestää neljällä lapsella. Ja nauraa kähisee päälle - en tiedä, mutta se jotenkin on vain niiiiiiiin ärsyttävä tv-mainos, sillä Lauralla kun ei taida oikeesti edes olla kuin yksi lapsi, niin jotenkin vain risoo.
Vaihdan kanavaa kun se mainos tulee :D
 
Ken guru
Mun mielestä monien pitämät berocca mainokset on ihan kamalia.

Samoin se tällä palstalla tuhanteen kertaan mainittu inhokki: päänsärkylääkemainos missä kadulta on muka revästy ihmisiä, ja jokainen kiekuu omalla tyylillään miltä päänsärky tuntuu.
 
Se pesuaine mainos, jossa se Laura Malmivaara kertoo kuinka vaatteet pitää kestää neljällä lapsella. Ja nauraa kähisee päälle - en tiedä, mutta se jotenkin on vain niiiiiiiin ärsyttävä tv-mainos, sillä Lauralla kun ei taida oikeesti edes olla kuin yksi lapsi, niin jotenkin vain risoo.
Vaihdan kanavaa kun se mainos tulee :D
Tässä on hauska vitsi k.o. mainoksesta :D
YouTube - ‪NikoLa - Homo Pesuaine‬‏
 
"vieras"
Alpro Soyan mainos, missä on Pirjo Muranen. "Aloita sinäkin päiväsi kasvivoimalla". Se on niin raivostuttavan ärsyttävä että lakkasin ostamasta meille Alpro Soyan tuotteita. Ylivoimaisesti hirvein mainos joka mieleen tulee. Alkoi ärsyttää jo sen muisteleminen :D

Activia-, Actimel ja Olo-mainokset ja närästysjutut. Ällöttää vaan et ensin tulee kaikkia mainoksia epäterveellisistä ruuista jotka todellakin ihan varmasti saa kenen tahansa mahan pinteeseen, ja sit lävähtää ruutuun joku "ruuansulatusjogurtti" .

Mua se Malmivaaran pyykkimainos ei ärsytä läheskään niin plajon kuin suurin osa mainoksista :)
 

Yhteistyössä