Kaikkee se uteliaisuus teettää, nyt mulla olis sitte sienipiirakkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miukuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miukuliina

Vieras
Muutettiin siis helmikuun lopussa maalle, eikä oikeen olla vielä tutustuttu naapureihin, ne kun ei ihan nurkissa asu. Yhdestä naapurista kuitenkin kuuluu harva se viikonloppu ankaraa biletyksen ääntä. Viimeyönä kuultiin, kun poliisitkin kävi paikalla...

Aamulla en voinut vastustaa kiusausta, vaan oli pakko lähteä "vakoilemaan", että minkäslaista porukkaa siellä oikeen asuu. Ja kun en noin vaan kehdannut mennä pällistelemään, laitoin saappaat jalkaan ja otin korin käteen, niinku olisin mukamas sienimetsään menossa...

No, eihän siellä ketään näkynyt, kaksi ihan uudenkarheeta autoa oli pihassa, mutta muuten oli hiirenhiljaista.

Mulla sit taas tuli kori täyteen kantarelleja, joten pyöräytin siitä sitte piirakan... Mutta naapureihin on vielä tutustumatta!

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
Ehkä koko porukka joutu putkaan eikä ollut vielä päässeet pois, tai sitten nukkuivat vielä krapulassa.
En muuten voi sietää sieniä ne on tosi pahoja.

mua ihmetyttää, et kuka ne poliisit paikalle kutsui, kun me ollaan lähimmät naapurit, eikä meitä meso häiritse. kuului vaan, kun joku sanoi, että nyt tuli poliisi ja samantien musa hiljeni. jonkin ajan kuluttua nähtiin kun poliisit poistui.

aattelin vaan, että onko täällä jotain naapureita, jotka heti poliiseita soittelevat, jos joskus meiltäkin sattuisi ääntä kuulumaan...

Yhteistyössä