kaikille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hei

Vieras
Kirjoitin Kaksplussan lehdessä 01/04 nimimerkillä äiti+3Xtytöt.
Vähän tai itseasiassa paljon paskaa on tullut niskoille sen jälkeen... Olen edelleen kolmen lapsen kanssa yksin paitsi että esikoinen on myös saanut lapsen, josta minä huolehdin että saatais lisää tukia ja elatusmaksuja. Kun meillä on jo monessa polvessa ollut noin niin kuin huono tuuri noitten isien suhteen. Minullakin on kolme lasta ja kaikki eri isille. Yks kuoli, toinen löysi uuden emännän ja kolmas vaan katos - ihme mies, kun vaan halusin lapsen. No ainakin tykkään kaiken laisesta häppeningistä. Nyt oon vaan ruvennu ajattelemaan sitä, että ehkä kannattais rauhoittua. Musta tuntuu, ettei riittänyt se, että lähin tosta tuppukylästä kaupunkiin. Vatsahaavan sain edellisessä kylässä. Mun lapset on tuuliajolla. Kukaan ei välitä tästä nuorrimmasta ainakaan.. AUTTAKAA!

nyt en ymmärrä minkälaista apua kaipaat. lapsesi ovat tuuliajolla? eikö sinun tehtäväsi ole heistä huolehtia. miksi lapsesi ei itse hoida lastansa? kyllä yksinhuoltaja äiti tuet saa ilman sinuakin. en ymmärtänyt oikein. en ole lukenut kaksplus lehteä joten en tiedä mikä on hätänä.
itselläni on kaks lasta kahdelle eri miehelle. miehet ovat kuviossa mukana. kuvittelisin kuitenkin että ainakin minun elämäni olisi paljon helpompaa jos he eivät olisi.
minkäikäisiä lapsesi ovat? oletko töissä? oletko väsynyt kaikkeen. kerro miksi asiat ovat huonosti.

Yhteistyössä