Kaikille niille jotka valittavat toisten kirjoittamisesta (etenkin "mustien" kirjoituksista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Tämän tästäkin ilmaantuu aloituksia, jossa kehoitetaan henkilöitä lopettamaan aloitusten teon, tai sitten kommentoimisen. Milloin syynä on mikäkin. Koska nuo aloitukset ja kirjoitukset häiritsevät.

No minua nyt alkoi häiritsemään tuonkaltaiset aloitukset. Joten tässä muutama vinkki, teille joita toisen kirjoitukset häiritsevät.

Rekisteröi nimimerkki tälle palstalle. Jos henkilö jonka kirjoitukset ärsyttävät/häiritsevät/loukkaavat sinua, on myös rekisteröinyt nimimerkkinsä, voit lisätä hänet estettyjen listalle. Jolloin kyseisen kirjoittajan tekstit eivät näy sinulle.

Älä avaa ketjua, jonka aloittaja tai otsikko ärsyttää jo valmiiksi.

Hyppää kirjoitukset yli, älä keskity lukemaan ärsyttäviä kommentteja. Siirry seuraavaan kommenttiin.

Älä anna kirjoitusten vaivata/pahoittaa mieltäsi. Mielipitäitä ja tapoja elää on melkeistään yhtä monta kuin meitä täällä palstalla.

Etsi uusi keskustelupalsta. Jos noista mistään ei ole apua. Ja palstan kirjoitukset tai kirjoittajat ärsyttävät liikaa. Sulje palsta ja etsi uusi palsta.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia =)

Mutta eihän sitä nyt sentään voi järkevästi toimia! :O Siitähän niillä menis koko palstailun idea. Kun ei vois käydä inhokkien ketjuissa aukomassa päätään eikä tehdä noita tyhjänpäiväisiä aloituksia toisten aloituksista :stick: Taitaa sun hyvät ohjeet valua kuin vesi hanhen selästä, pelkään ma :D

• Tykkää
Reactions: moona81
Mä viihdyn palstalla, mutta kun eräs palstalainen koko ajan uhkailee rikosilmoituksilla herjasta? Tälläisey käyttäjät voisi bannata veronmaksajien rahojen sääästämiseksi.

[QUOTE="Vieras";26620536]Mä viihdyn palstalla, mutta kun eräs palstalainen koko ajan uhkailee rikosilmoituksilla herjasta? Tälläisey käyttäjät voisi bannata veronmaksajien rahojen sääästämiseksi.[/QUOTE]

Kuka :whistle:

Jokainen saa täällä mustana valittaa, jos siltä tuntuu!!

Jokainen saa täällä harmaana valittaa, jos siltä tuntuu!! Luulis nyt moden sen tajuavan ainakin, jos muut ei tajua!

[QUOTE="huoh";26620584]Jokainen saa täällä mustana valittaa, jos siltä tuntuu!!

Jokainen saa täällä harmaana valittaa, jos siltä tuntuu!! Luulis nyt moden sen tajuavan ainakin, jos muut ei tajua![/QUOTE]

Jotakin tällaista meinasin tulla kirjoittamaan. Minusta ne harmaiden valitukset kanssapalstailijoistakin ovat jossain määrin viihdyttäviä. :xmas: En ota vakavasti edes itseäni, miksi sitten teidät muut.

[QUOTE="huoh";26620584]Jokainen saa täällä mustana valittaa, jos siltä tuntuu!!

Jokainen saa täällä harmaana valittaa, jos siltä tuntuu!! Luulis nyt moden sen tajuavan ainakin, jos muut ei tajua![/QUOTE]

Nii i, kyllä mä tajuan. :) Olen hyvin hyvin moneen samantapaiseen ketjuun vastannutkin: tämä on kaikille avoin keskustelufoorumi.

• Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26620602:
Jotakin tällaista meinasin tulla kirjoittamaan. Minusta ne harmaiden valitukset kanssapalstailijoistakin ovat jossain määrin viihdyttäviä. :xmas: En ota vakavasti edes itseäni, miksi sitten teidät muut.

Saa miunkin puolesta valittaa niin paljon kuin sielu sietää :D. Aattelin vain tarjota auttavan "käteni" niille joita oikein kovin näyttää joidenkin kirjoittelu ahdistavan/ärsyttävän. Jos nuo vinkit jonkun palstalla olijan elämää vaikka helpottaisivatkin.

Yhteistyössä