Kaikille, jotka on käyny HopLopissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plop

Vieras
Mua ärsyttää aivan sairaasti kun siellä on joka kerta perheitä, joissa vanhemmat ei välitä tippaakaan siitä mitä lapset touhuaa. Ei noudateta sääntöjä, ei odoteta omaa vuoroa eikä mitään muutakaan järkevää.
Tänäänkin alle 4-vuotiaiden puolella riehu jotain ekaluokkalaisen kokoisia niin, että pienet jäi jalkoihin ja pelkäsi. Ja näiden riehujien vanhemmat istu siinä kahvilassa, eikä tehnyt mitään. Mä sanoin niille muksuille, menkäähän isompien puolella. Ja sit toinen niistä meni kantelmaan äidille, joka heitti sit mulle aika tappavia katseita...
Ei tajua! Miksei ihmiset voi kasvattaa lapsiaan??????????????????????????

Olen kerran ollut Espoon Hoplopissa. Oli todella mukavaa. Miehen firma oli järjestänyt työntekijöiden perheille yksityistilaisuuden. Oli jätskiä ja sämpylää ja kaikkien lapset oli mukavia ja tottelevaisia. Mitään ongelmia ei ollut. Ei tulisi kyllä mieleenkään lähteä sinne lauantaisin!

Kerran olimme raision hoplopissa ja ihan perse paikka oli! Ei siis minkäänlaisia viittoja edes ollut ja paikka oli jossain jumalan selän takana... onneks kevätaurinko ei ollut siellä :D

Yhteistyössä