kaikesta päätellen mulla oli erittäin tylsä päivä :D

Jaaha. :| Tosille sattuu ja tapahtuu...

Tosin mä näin tänään supersuloisen pikkuneidin, kerrassaan hurmaavan, hymyilikin mulle vielä. =)

Ja jos joku olisi ranteeseeni yrittänyt piikeillä tuikkia, olisi saanut se nyrkistä... eli turhaan valittanen. :xmas:

(ja sinähän tietysti näytät sen meille)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Jaaha. :| Tosille sattuu ja tapahtuu...

Tosin mä näin tänään supersuloisen pikkuneidin, kerrassaan hurmaavan, hymyilikin mulle vielä. =)

Ja jos joku olisi ranteeseeni yrittänyt piikeillä tuikkia, olisi saanut se nyrkistä... eli turhaan valittanen. :xmas:

(ja sinähän tietysti näytät sen meille)
jahas rva näköjään palannut entiseen, vai? ihan pihalla taas kerran kun ei täällä kerkee päivystää :xmas:

 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
hieno! =)
kauhee tatska-kuume iski heti kun sai sen ekan. tahtoo lisääääää.. :xmas: :saint:
tämähän on nyt mun neljäs kuva =)
mun pitäis jostain löytää joku kiva kuva niskaan. alun perin oli tarkoitus ottaa ekaks sinne mut ku en löytäny hyvää kuvaa niin en ottanutkaan. kuva hakusessa siis. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
hieno! =)
kauhee tatska-kuume iski heti kun sai sen ekan. tahtoo lisääääää.. :xmas: :saint:
tämähän on nyt mun neljäs kuva =)
mun pitäis jostain löytää joku kiva kuva niskaan. alun perin oli tarkoitus ottaa ekaks sinne mut ku en löytäny hyvää kuvaa niin en ottanutkaan. kuva hakusessa siis. :saint:
kannattaa miettiä rauhassa =) mä tiedän jo seuraavan tatskan minkä aion ottaa :D :D :D :D
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Ootko pikkusen viillellyt itteäs? :(
Mä odotin henki kurkussa että millon tää tulee ja tulihan se :/ Semmost se elämä on..
no mutta, rumempi toi käsi oli kun siinä ei ollu tota taskaa =)
mä en kadu sitä että tuli elettyä villi nuoruus :D
Sä oot kyllä ihana kun et välitä =) Mä vedän menemään pitkillä hihoilla.. Vai menisinköhän mäkin tatskaa ottamaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Sä oot kyllä ihana kun et välitä =) Mä vedän menemään pitkillä hihoilla.. Vai menisinköhän mäkin tatskaa ottamaan :D
mulla loppui jotain 2 vuotta sitten etten piilotellut enää vaan ihan avoimesti olin tosi makeilla biletopeilla :) joskus verkkohanskat oli käsissä, nyt sitten toteutin pitkäaikaisen unelman että ranteeseen jotain ja vielä pitempiaikaisempi unelma et tripaaliskorpioni :heart:
päätä itse kumpi sulle parempi =)
 
Miä
Tatuointi on aina jees, mä haaveilen isosta selkään.. Mua ei oikeestaan haittaa se mitä ihmiset ajattelee noista arvista vaan se niitten kiusaantunut reaktio on mulle liikaa :/
 
darkstarmama
Kiva tatska. =)Olen ite varmaan maan ainoa alle kolmekymppinen nainen jolla ei tatskoja ole eikä tule. Mie en oo uskaltanu ottaa yhtään enkä ota, pelottaa että miltäs ne sitten näyttäsi kun on vanha ja ryppyinen. Ja onhan mulla mahtavat raskausarvet, kuin liekit mahassa. :LOL: Ne on niitä luomutatskoja ne. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tatuointi on aina jees, mä haaveilen isosta selkään.. Mua ei oikeestaan haittaa se mitä ihmiset ajattelee noista arvista vaan se niitten kiusaantunut reaktio on mulle liikaa :/
niin tässäkin asiassa vain toinen samanlainen voi ymmärtää toista =) mä pääsin siitäkin vaiheesta yli :D
 

Yhteistyössä