Kaikessa hiljaisuuessa mie olen toivonu ettei tätä päivää koskaan tulis...

meillä taas töyhtis veti yhtenä päivänä vaipan poes ja pissasi keittiön matolle. ja mie kun läksin hakemaan rättiä, niin eikös neiti spurtannut olohuoneen kautta parvekkeelle.. teki olohuoneeseen toiset pissit ja kakat parvekkeelle. oli helle ja neidillä kokoajan vesipullo huulilla, pissaa riitti ja näköjään kakkaakin vaikka oli syönyt tuskin mitään .. oli kyllä mieltä ylentävää luututa sitä läjää parvekkeelta, naapuritkin varmaan mietti että "mikä helvattu täällä lemuaa" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ei muuta:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja voi helkkari:
Tossa ei nyt auta muu kuin harjaannuttaa itselleen vihikoiran nenä. Sun pitää opetella heti minuutissa haistamaan, koska ipanalla on tavarat housuissa, toisesta huoneestakin, niin vältyt siivoiluilta :D

Sillon ko se on hereillä ja kakkaa niin sen kuulee kauas asti, pittää semmosta meteliä ko pinnistellee :laugh: Veikkaan että sillä oli nyt unen aikana pörähtäny housuun, tai sitte se oli salassa kakannu ihan tarkotuksella :whistle:

Taitaa äidillä taas mielikuvitus lentää...

Jaaha, mielikuvitusta oli sitte se paska seinillä ja sängyssä ja lapsessa. Turhaa siivosin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Meillä alkoi sama kuukausi sitten, ikää nyt 9kk. Tuo olisi kätevä keino, tuo vetoketjupuku, täytyy mennä kaiveleen vaatekaappia :D

Serkun lapset aikoinaan teki tuota että repivät vaipan pois ko olivat mulla hoijossa niin keksin sillon pukea potkarit nurinpäin päälle. Oli tehokas keino, äitinsäkki oli tyytyväinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja BeMe:
onnex ei meil oo ykskään kolmesta vielä moista tehnyt :o ei siinä kyllä naurettas kumpikaan.... |O kauheeta...

Sie oot ollu nopea. Mietippä ko oisit tuomonen pikkutirppa ja heräisit päikkäreiltä, tulis tylsää ja hoksaisit ruveta räpläämään vaipanreunaa tms. Ja hoksaisit että sieltä saa kivoja juttuja kaiveltua esille :laugh:

En mie ees kuullu aiemmin että se ois hereillä ko olin kodinhoitohuoneessa mankeloimassa :D Vauvelin huone toisessa päässä taloa.

Tossa ei nyt auta muu kuin harjaannuttaa itselleen vihikoiran nenä. Sun pitää opetella heti minuutissa haistamaan, koska ipanalla on tavarat housuissa, toisesta huoneestakin, niin vältyt siivoiluilta :D

Sillon ko se on hereillä ja kakkaa niin sen kuulee kauas asti, pittää semmosta meteliä ko pinnistellee :laugh: Veikkaan että sillä oli nyt unen aikana pörähtäny housuun, tai sitte se oli salassa kakannu ihan tarkotuksella :whistle:

Mitähän mielikuvituksen tuotosta tossa sun mielestä oli? Kekkas mun napero kans sen vaipan avaamisen aikanaa, tosin yöks sit housuvaippa ja päiväl se ei ollu niin kiinnostava kun oli muuta.
Eikä ainakaan mun lapsi pysty kovin salassa pusaamaan kun ähinä kuuluu ja naama punottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:

Mitähän mielikuvituksen tuotosta tossa sun mielestä oli? Kekkas mun napero kans sen vaipan avaamisen aikanaa, tosin yöks sit housuvaippa ja päiväl se ei ollu niin kiinnostava kun oli muuta.
Eikä ainakaan mun lapsi pysty kovin salassa pusaamaan kun ähinä kuuluu ja naama punottaa.

No tuo nyt oli taas sellanen kommentti joltaki jonka mielestä kaikki mitä sanon on mielikuvituksen tuotetta. Jos ulkona sataa ja sanon siitä täällä, tullee aina joku joka toteaa minun valehtelevan. :xmas:

Mistä päästäänki siihen, ko en ymmärrä, miks joku joka ei halua minun alotuksia lukea, silti tekkee sen ja tuhlaa aikaansa vieläpä kommentoimiseenki. :snotty: