kaikenko nainen uskoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itsellä kaikki hyvin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotkut naiset tietävät, mutta kääntävät katseensa pois. Ehkä heillä on jo useampi ero takana, ja sen takiakin itsetunto nollassa eivätkä tahdo alkaa tappelemaan. Naiset kun eivät ole ainoita jotka osaavat loukata verisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja itsellä kaikki OK!:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Itse vastaavaa tapausta pidempään läheltä seuranneena sanoisin, että älkää puuttuko toisten asioihin, luultavasti se vaimo tietää, mutta heillä on syynsä hoitaa homma noin.
Mä tiedän tapauksen, jossa kaikki oli OK niin kauan kun mies osti seksinsä kauempaa, mutta kun lähti paikalisesta saman aikan jonkun paikallisen naisen kansa, oli eropaperit kirjoitettu seuraavana aamuna. Ehkä jutun pointti on se, että homma on ok niin kauan kun kukaan ei oikein oikeasti tiedä, eli ole nähny mitään, vaikka kaikki kuitenkin tietäis...vaikea selittää, muta muiden ratkaiuja on joskus aikea ymmärtää.

Mutta sepä tässä onkin että todella moni tietää! ja vaimo ei todellakaan hyväksyisi jos saisi tietää kun heillä yritetään korjata liittoa! Ja mielestäni se ei oikein onnistu jos mies on rakastunut toiseen naiseen tai ainakin hänen genitaaleihinsa.

Juu juu, iin se tuossa yllämainitussakin tapauksesa. Lomalle lähdetiin saman aikaan, mutta kumpikin suuntas eri mantereelle omien mielenkiinon kohteiden perään :saint:
Ja virallisesti meni paremmin kun aikoihin!
Eroa seuraavana päivänä sit kaikki sai kuulla, ettei seksiä oo ollu yhdessä vuoteen :whistle:

kyllä me vaan voidaan olla.. mut ihan hirveältä tuntu se et siitä suhteesta tuntu lopulta tietävän monikin ja kukaan ei puhunut mulle. mutta sitä luottaa ja rakastaa niin et ei nää kaikkea. rakkaus tekee sokeaksi.

koska tiedän mitä eläminen tuollaisessa suhteessa eläminen on! joskus tein virheen... eli petin, myönsin vaimolleni, kävimme parisuhde terapiassa koska emme keskenään pystyneet keskustelemaan. Kaikki oli silloin jonkin aikaa sekaisin koska lapset itkivät, eivät nukkuneet...jne... Nyt kaikki on erittäin hyvin. mutta mikäli halua ei ole molemmilla osapuolilla hoitaa asioita kuntoon ei niitä asioita koskaan voi kuntoon saadakkaan.

Yhteistyössä