kaikenko nainen uskoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itsellä kaikki hyvin!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itsellä kaikki hyvin!

Vieras
Anteeksi nyt mutta kysyisin että, kuinka sinisilmäisiä naiset voi olla! Jos ei seksiä ole harrastettu kotona pitkään aikaan, miehellä yli yön reissuja " kavereiden" kanssa jota vaimo ei tunne, baari illat venyy syömisen tai jonojen vuoksi aamuun. Olen seurannut yhtä tällaista paria jo pidemmän aikaa ja mielestäni olisi helpompi erota kuin jatkaa tällaista pelleilyä. Kaveri piirissä kaikki tietää mitä tapahtuu ja mies vain valehtelee kaikille ja vielä luulee että menee läpi! Vituttaa suorastaan tällainen kusetus!

Meidän kaveripiirissä yksi samanlainen tapaus. Surullista. Eikä kukaan uskalla puhua sille vaimolle mitään. Kun se vielä selittää kaikille, kuin luottaa mieheensä ja ettei häntä haittaa, että ukko kulkee ilman häntä baareissa joka viikonloppu, kun se on vaan kavereiden kanssa eikä petä häntä...

Ja sama myös toisin päin!! Meillä lähipiirissä on nyt joku ihme trendi, että perheenäidit on lähteneet hakemaan jännitystä toisaalta, kun ei oman miehen kanssa juttu luista!

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:
Meidän kaveripiirissä yksi samanlainen tapaus. Surullista. Eikä kukaan uskalla puhua sille vaimolle mitään. Kun se vielä selittää kaikille, kuin luottaa mieheensä ja ettei häntä haittaa, että ukko kulkee ilman häntä baareissa joka viikonloppu, kun se on vaan kavereiden kanssa eikä petä häntä...

Näinpä.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mua taas ärsyttää enemmän se, että muut ovat aina VARMOJA, että mies pettää. Huolimatta siitä, että miehen puoliso tuntee miehensä paremmin kuin muut. :laugh:

Mutta ainakaan tässä tapauksessa ei ole tuosta kyse kun olen häntä joskus joutunut auttamaan alibin kanssa ja tunnen myös henkilön jonka luona hän käy! mutta nyt voin sanoa että alibien antamiset ohi! asia olisi aivan eri jos ko. mies olisi edes minulle rehellinen eikä kusettais koko ajan. luotto mennyt!

Mua taas ärsyttää enemmän se, että muut ovat aina VARMOJA, että mies pettää. Huolimatta siitä, että miehen puoliso tuntee miehensä paremmin kuin muut. :laugh:

Ei se puolison tunteminen taida kovin vahvoilla olla, jos nämä muut ovat itse nähneet käytännön tasolla miehen vehtaavan muitten naisten kanssa.

no, meillä muut oli VARMOJA että mies pettää ja minä olin varma että tunnen puolisoni paremmin enkä uskonu.

ja niinhän se petti.

että tasan ei käy onnen lahjat.

No tuossa meidän tuntemassa tapauksessa on ihan selvä tapaus, sen mies kerran kännissä tunnustikin mun miehelle "harrastuksestaan..."

Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Ja sama myös toisin päin!! Meillä lähipiirissä on nyt joku ihme trendi, että perheenäidit on lähteneet hakemaan jännitystä toisaalta, kun ei oman miehen kanssa juttu luista!

Meillä päin sama juttu! Yhdellä oli niin törkeetä miehensä vedätystä, että paljastin eukon miehelleen. Ei ollut hetken huumaa vaan jatkuvaa ja jo vuosia kestänyttä pettämistä. Oman miehen kanssa oli vain rahan takia(pitäähän se rahoittaja olla niinkuin Tukiaisella). Ero heille tuli enkä kadu yhtään, että tein paljastuksen.

Mun suosikkini on nainen, joka TIETÄÄ ettei mies petä, koska mies on SANONUT ettei aio koskaan pettää häntä (silloin 9 v sitten kun he alkoivat seurustelemaan).
Ja kun sille sitten sanoo, että on nähnyt miehen monesti toisen naisen kainalossa kahvilassa, yöelämässä jne, niin se suuttuu: "te ootte vaan kateellisia kun teillä ei itsellänne oo yhtä ihanaa parisuhdetta, mun mies toi eilen kukkiakin mulle, se ei tosiaankaan tois sellaisia jos pettäis mua". Pitäisi kuulemma olla valokuva parista itse teossa ennen kun hän uskoo. No, oma on valintansa. Harva mies kai pyytää kuitenkaan kuvausryhmää paikalle kun nussii toista naista, vaikka suutelee ja halaileekin tätä ihan avoimesti kaupungilla....
Ja hän kyllä jättäisi miehensä heti, jos se pettäisi. Muttei se petä. Kai hän nyt sen parhaiten tietää :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Kyllä pitää olla tyhmä nainen.

tai yrittää pitää kulissit pystyssä...

Jos perheessä on lapsia...EI KANNATA! lapset vaistoaa kyllä sen että vanhemmilla ei mene hyvin! Ja kun pääsee kulissista eroon helpottuu kaikkien elämä kun on taas tietty varmuus asioista eikä ainainen epävarmuus kalva sisältäpäin.

Itse vastaavaa tapausta pidempään läheltä seuranneena sanoisin, että älkää puuttuko toisten asioihin, luultavasti se vaimo tietää, mutta heillä on syynsä hoitaa homma noin.
Mä tiedän tapauksen, jossa kaikki oli OK niin kauan kun mies osti seksinsä kauempaa, mutta kun lähti paikalisesta saman aikan jonkun paikallisen naisen kansa, oli eropaperit kirjoitettu seuraavana aamuna. Ehkä jutun pointti on se, että homma on ok niin kauan kun kukaan ei oikein oikeasti tiedä, eli ole nähny mitään, vaikka kaikki kuitenkin tietäis...vaikea selittää, muta muiden ratkaiuja on joskus aikea ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Itse vastaavaa tapausta pidempään läheltä seuranneena sanoisin, että älkää puuttuko toisten asioihin, luultavasti se vaimo tietää, mutta heillä on syynsä hoitaa homma noin.
Mä tiedän tapauksen, jossa kaikki oli OK niin kauan kun mies osti seksinsä kauempaa, mutta kun lähti paikalisesta saman aikan jonkun paikallisen naisen kansa, oli eropaperit kirjoitettu seuraavana aamuna. Ehkä jutun pointti on se, että homma on ok niin kauan kun kukaan ei oikein oikeasti tiedä, eli ole nähny mitään, vaikka kaikki kuitenkin tietäis...vaikea selittää, muta muiden ratkaiuja on joskus aikea ymmärtää.

Mutta sepä tässä onkin että todella moni tietää! ja vaimo ei todellakaan hyväksyisi jos saisi tietää kun heillä yritetään korjata liittoa! Ja mielestäni se ei oikein onnistu jos mies on rakastunut toiseen naiseen tai ainakin hänen genitaaleihinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Itsellä kaikki hyvin!:
Anteeksi nyt mutta kysyisin että, kuinka sinisilmäisiä naiset voi olla! Jos ei seksiä ole harrastettu kotona pitkään aikaan, miehellä yli yön reissuja " kavereiden" kanssa jota vaimo ei tunne, baari illat venyy syömisen tai jonojen vuoksi aamuun. Olen seurannut yhtä tällaista paria jo pidemmän aikaa ja mielestäni olisi helpompi erota kuin jatkaa tällaista pelleilyä. Kaveri piirissä kaikki tietää mitä tapahtuu ja mies vain valehtelee kaikille ja vielä luulee että menee läpi! Vituttaa suorastaan tällainen kusetus!

Nyt kannattais jo miettii et onks oma elämä hukassa jos ehtii vahtimaan muiden seksielämää niin tarkkaan et tietää koska/missä/kuinka usein harrastavat seksiä

Yhteistyössä