Kaiken kokeillu!! Miks lapsi ei syö :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei se syö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei se syö

Vieras
Mä oon ihan hukassa ton kanssa.. Pariin päivään ei syö ku banaania ja ehkä lusikallisen ruokaa! Ikää 1v ja täytyis sen nyt syödä! Tässä kämpässä on kuuma ku perkele et jos se sitte vaikuttaa?

Koitappa pistää kaikkea pientä laitaselle ja lautanen sellaseen paikkaan mistä ylettyy ottamaan. Suolakeksin palasia, hedelmän palasia, juuston palasia... kaikkea pientä kivaa. Ihmeen paljon syövät kun saavat itse napostella ilman pöytään istumista ja yrittämistä. Meillä ainain näillä helteillä ei muuten ruoka oikeen menekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
annapa muuten vesimelonia. En oo yhteenkään muksuun törmänny joka ei söis. Ja pikkasen suolaa pitää saada, muuten käy hassusti.
Tule meille niin törmäät kolmeen :D
En kyllä käsitä sillä kyllähän joka muksun pitäisi vesimelonia vetää ihan innoissaan mutta ei ole meillä koskaan lapsille maistunut.
Mutta joo, eipä nuo 2v, 4v ja 7v ole kyllä mitään muutakaan muutamaan päivään syöneet.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
annapa muuten vesimelonia. En oo yhteenkään muksuun törmänny joka ei söis. Ja pikkasen suolaa pitää saada, muuten käy hassusti.
Tule meille niin törmäät kolmeen :D
En kyllä käsitä sillä kyllähän joka muksun pitäisi vesimelonia vetää ihan inoissaan mutta ei ole meillä koskaan lapsille maistunut.
Mutta joo, eipä nuo 2v, 4v ja 7v ole kyllä mitään muutakaan muutamaan päivään syöneet.

Ei tosiaan syö meilläkään, puistelee vaan.

Yhteistyössä