kaiken huippu!

eikä kannatakkaan ostaa ennenku on aivan aivan pakko, mun mielestä.

tänään käytiin sitten kattomassa sitä taloa missä oli neljä 2h+k ja oli siis niin p.askassa kunnossa koko höskä että ei toista!

meklari ei edes ensim meinannut näyttää kellaria ollenkaan, ja selvis se syykin sitten kun rupes katteleen kattoja, että homettahan siellä.
yhteen asuntoon oli vaihdettu lukot, varotoimena...
kellarissa oli huone, jossa oli sänky ja pöytä...ei selvinnyt miks.

onneks ei kelvannu jätkille, ja jäljellä on nyt vaan tuo ensimmäinen talo kämppineen... toivon sinnekkin homesäteitä :kieh: :kieh:

pienen kiukunpuuskan kuulleena mies olikin sitten sitä mieltä, että keittiö uusitaan täällä kotona. se passaa mulle erittäin hyvin, ja saan jopa sanoa mielipidettäni :)

huomenna sitten taas jänskäämään että miten käy sen toisen talon kaa...
 
tilda harmailee
Pakko vastata tähän ku huomasin, että asut niin lähellä :) asun itse Pedersöressä. Olemme muuttaneet tänne vasta n. 2 kk sitten. Asuttiin ennen Vaasan etelä puolella. Välillä olen miettinyt, että olemmekohan tehneet suuren virheen ku tänne ollaan tultu, mutta toisaalta olemme molemmat saaneet vakituisen työn täältä päin niin sen vuoksi muutimme. Meillä on vielä talo myymättä vanhalla paikkakunnalla, mutta ku se saadaan myytyä, aletaan heti etsiä itsellemme uutta kotia täältä. Mä EN jaksa asua yhtään ylimääräistä päivää tässä 62 m2 kämpässä (meitä on 4 henkilöä + koira). Ollaan ajateltu, että ostetaan Sandsundista talo kunhan on sen aika, mutta Jeppiksen puolelle emme muuta. Lapsilla on niin loistava hoitopaikka täällä Pedersöressä etten siitä halua luopua... Kokkola toisaalta vetää puoleensa, mutta siellä on sitten päiväkodeissa/kouluissa niin suuret ryhmät etten halua lapsia sellaiseen paikkaan...
 
sandsund on meillä kans haaveena, siellä on aivan ihania taloja, ja rauhalliselta paikalta vaikuttaa.siellä on paljon vapaita, uusia ja vanhoja, ok-taloja ja rivareita.

toinen ihana paikka on ähtävä, mut se on todella pieni paikka, siis ihan lande, että sellasta paikkaa ette varmaan oo ettiny.
pietarsaaressa tulee vaan katkeraksi :) mut tuo sandsund... suosittelen! todella kaunista aluetta.
 
tilda harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:22 nibbler kirjoitti:
sandsund on meillä kans haaveena, siellä on aivan ihania taloja, ja rauhalliselta paikalta vaikuttaa.siellä on paljon vapaita, uusia ja vanhoja, ok-taloja ja rivareita.

toinen ihana paikka on ähtävä, mut se on todella pieni paikka, siis ihan lande, että sellasta paikkaa ette varmaan oo ettiny.
pietarsaaressa tulee vaan katkeraksi :) mut tuo sandsund... suosittelen! todella kaunista aluetta.
Ähtävä on kans kaunista paikkaa, käytiin siellä ajelemassa, mutta ihan niin landelle en oikeastaan halua. Lapset on nyt Edsevö:ssä hoidossa, joten Sandsundista tulee pitkä matka, mutta ku halusin tytöt suomenkieliseen paikkaan/kouluun.

Sandsund on tosi ihanan näköistä seutua. Käytiin viime viikonloppuna siellä ajelemassa. Hyvän matkan päässä Jeppiksen keskustasta, eli kaupat on lähellä ja rauhallisen näköinen paikka. Kun vaan saatais se oma ensin sieltä vanhasta paikasta myytyä niin sitten alkaa etsiminen oikein kunnolla.
 
huh! Kuulostaa vähän mun entiseltä heilalta. Suuret suunnitelmat, jotka usein jäi joko toteuttamatta tai sitten ne pieleen. Ja kaikessa oli hintalappu päällä, siis mitä ikinä se osti, niin jälleenmyyntiarvo oli tärkeämpi kuin se, että halusi jotain itselleen. Esim. matkustamista se kaveri ei ymmärtänyt lainkaan, koska sitten se raha on menny, eikä sitä voi enää myydä kellekään!
Kiitos kaunis, että pääsin hänestä eroon ja riittävän kauas.
 
oiskoha?

täällä mulla onki ollu alotus joskus vähä aika sitte että oisko hällä masennus... tässäki ketjussa moni on sitä jo tuputtanu...

joo mut jos sitä oikeen miettii, niinj ohonki se on tyytymätön ku kerta kokoajan pitää kaikki laittaa uusiks...
 
vieraileva tähti
Alkuperäinen kirjoittaja tilda harmailee:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:22 nibbler kirjoitti:
sandsund on meillä kans haaveena, siellä on aivan ihania taloja, ja rauhalliselta paikalta vaikuttaa.siellä on paljon vapaita, uusia ja vanhoja, ok-taloja ja rivareita.

toinen ihana paikka on ähtävä, mut se on todella pieni paikka, siis ihan lande, että sellasta paikkaa ette varmaan oo ettiny.
pietarsaaressa tulee vaan katkeraksi :) mut tuo sandsund... suosittelen! todella kaunista aluetta.
Ähtävä on kans kaunista paikkaa, käytiin siellä ajelemassa, mutta ihan niin landelle en oikeastaan halua. Lapset on nyt Edsevö:ssä hoidossa, joten Sandsundista tulee pitkä matka, mutta ku halusin tytöt suomenkieliseen paikkaan/kouluun.

Sandsund on tosi ihanan näköistä seutua. Käytiin viime viikonloppuna siellä ajelemassa. Hyvän matkan päässä Jeppiksen keskustasta, eli kaupat on lähellä ja rauhallisen näköinen paikka. Kun vaan saatais se oma ensin sieltä vanhasta paikasta myytyä niin sitten alkaa etsiminen oikein kunnolla.
hei, taidankin tuntea sinut =) lapset on samassa tarhassa, huikkanpa hihasta kun nähdään!
 
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: sano miehellesi, ettei ystävyyttä ja rahaa kannata yhdistää. siinä tulee vaan vähintäänkin katkeruutta väleihin jos ei koko välit poikki. sitten se ainakin masentuu, jos ei nyt jo ole...

ja minusta on ihan törkeää, että miehesi kohtelee sinua tuolla tavalla. Vaikka sinä et siihen omaa rahaa laitakaan peliin, nii non silti kyse sinunkin kodistasi ja pitäisi olla sinullakin sanavaltaa yhtä paljon kuin hänellä.
 
tällä hetkellä vaikuttaa siltä ettei talokauppaa tule *pieni voiton tanssi*

kyllä siinä tuli vähintäänki hylätty olo, ku ei kuunneltu ollenkaan mun mielipidettä, mutta näin... saampahan uuden keittiön kuminki.. että jotain hyvää nousi tästäki.

meinasin jo pakata omat kamppeeni ja viedä ne jahtimajalle :D sieltä ois saanu tulla hakeen mut... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin isosisko:
Kuulostaa ihan meijän iskältä nuo N:n haaveilut... Älä päästä sitä sen lähelle! Muutenkaan en lähtis sellasen miehen bisneksiin mukaan...
he he :) ihan ku iskä joo... niissä on selvästi jotain samaa ja tunnetustihan naiset tykästyy sellasiin miehiin jotka on niinku isänsä... no toi ei vielä oo minkkifarmia perustanu, mutta ei oo kaukana se sen duunikaa :)
 

Yhteistyössä