M
Malkaomastasilmästä
Vieras
Mä ihmettelen naisia. Mitä pahaa on siinä jos ehdottaa seksiä. Eihän se ole sama asia kuin ahdistelu. Mitä mieltä? Duunissa siis tämä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aha. Tiedoksi; jos sä ehdotat seksiä jollekulle muulle kuin omalle kumppanille tai flirttikaverille( ja tässäkin vaan vastavuoroinen toiminta) nii se on pääsääntöisesti ahdistelua. Eiksun äiti oo opettanut sulle mitään?
Palstan mukaan mies on sika silloin jos ehdottaa seksiä, kuten myös silloin jos pihtaa sitä. Teitä naisia on mahdoton saada tyytyväisiksi.
ei se nyt näinkään enää nykyisin mene. kyllä naisetkin harrastaa ja paljon nykyisin tätä ihan fyysistä himon tyydyttämistäMiksi se on miehille niin vaikea tajuta, ettei naisille seksi ole sama asia kuin heille itselleen? Naiselle seksi on tunnejuttu ja se vaatii tunnesiteen siihen ihmiseen, jonka kanssa sitä aikoo harrastaa. Se ei ole siis mitään fyysistä suorittamista, jolla tyydytetään himot.
Miksei saisi?
Mutta jos vastaus on tyyliä "en kyllä sun kanssa" niin toiste ehdottlu menee ahdistelun puolelle.
Ei pidä paikkansa. Mä olen harrastanut seksiä panetuksen takia tuntemattoman kanssa.Miksi se on miehille niin vaikea tajuta, ettei naisille seksi ole sama asia kuin heille itselleen? Naiselle seksi on tunnejuttu ja se vaatii tunnesiteen siihen ihmiseen, jonka kanssa sitä aikoo harrastaa. Se ei ole siis mitään fyysistä suorittamista, jolla tyydytetään himot.
no ei ole mitään vaikeuksia, toisin kun sulla jos noin kuvittelet.Miksi se on miehille niin vaikea tajuta
Sentään löytyi yksi rehellinen nainen...Ei pidä paikkansa. Mä olen harrastanut seksiä panetuksen takia tuntemattoman kanssa.
Ja tunnen pari muuta jotka tekevät niin.Sentään löytyi yksi rehellinen nainen...
Miksi se on miehille niin vaikea tajuta, ettei naisille seksi ole sama asia kuin heille itselleen? Naiselle seksi on tunnejuttu ja se vaatii tunnesiteen siihen ihmiseen, jonka kanssa sitä aikoo harrastaa. Se ei ole siis mitään fyysistä suorittamista, jolla tyydytetään himot.
Miksi se on miehille niin vaikea tajuta, ettei naisille seksi ole sama asia kuin heille itselleen? Naiselle seksi on tunnejuttu ja se vaatii tunnesiteen siihen ihmiseen, jonka kanssa sitä aikoo harrastaa. Se ei ole siis mitään fyysistä suorittamista, jolla tyydytetään himot.
ei kun kolme.Seksiä saa aina kaksi kertaa: saa pyytää ja saa olla ilman.