Kai nyt jossain on ketju Martinasta ja Eskosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta esko oli v.mäinen kun oikein kerto miten olisi pitänyt kysyä missä sinä olet.sellanen jalkaan jäpiä koko äijä.itehän se lähti huiteleen kertomatta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minusta esko oli v.mäinen kun oikein kerto miten olisi pitänyt kysyä missä sinä olet.sellanen jalkaan jäpiä koko äijä.itehän se lähti huiteleen kertomatta mitään.

Minusta se on IHANA. Minulle toimii Eskon huumori. Kerrassaan hurmaava mies =).

Martinastakin tykkään...Ihana, kun se kiukuttelee :D :heart:

Toisilleen oikein sopiva pariskunta :).

Hei se koko keskusteluhan oli ihan naurettava. Ei siinä kumpikaan selviytynyt sen paremmin siitä. Molemmat hoki ja jäpätti samaa asiaa.

Ihan parasta siinä lopussa, kun näytettiin seuraavaa jaksoa, kun Martina kiukutteli siinä kanootissa, että "souda sit itse tätä venettä". Tuli ihan mieleen Pulkkisen Don´t push the river :D

Seuraavassa jaksossa matkustavat Lappiin rentoutumaan, kanootin kyljessä lukee Ruka safaris, Ruka ei ole Lapissa. Ärsyttää vaan joka kerta kun niin sanotaan :D
Mutta siis asiaan, hyvää viihdettähän tämä pariskunta meille tarjoilee.

Minusta se on IHANA. Minulle toimii Eskon huumori. Kerrassaan hurmaava mies =).

Martinastakin tykkään...Ihana, kun se kiukuttelee :D :heart:

Toisilleen oikein sopiva pariskunta :).

Iso peesi!:D Kiva ohjelma.

Uusimmat

Yhteistyössä