Muutama asia mikä saattaa vaikuttaa tähän miksi haluan näin olevankin...
asuin pienenä isossa omakotitalossa, vanhemmat olivat aina töissä, olin alle kouluikäisenä ja pienenä kouluikäisenä iltapäivät iltakahdeksaan yksin kotona, isossa talossa. mua pelotti.
vanhemmat oli aina töissä, jos olin esim. seittemänvuotiaana kuumeetta tai oksennustaudissa, olin silti yksin.
siks mulle on tärkeetä, että saan olla lasten kanssa kotona ja iltapäivällä kotona, kun tulevat koulusta.
en halua olla töistäni riippuvainen ja siksi teenkin vain parina iltana pikkasen töitä... ei ne kaikkien mielestä varmaan "kunnon" töitä ole, mutta veroja maksan ja muutaman satasen kk saan

. ihan lähinnä harrastusmielessä tuo, saa omaa aikaakin vähän.
niin ja joku sanoi,että pitää jokaisella on kunnon sänky! on meillä! se sängyn alle laitettava vuodelaatikko on siis oikeasti ihan sänky! ainoo että siinä on alla vaan pyörät jossa sen saa päiväksi sinne toisen sängyn alle, mutta on siis sillain ihan sänky kunnon patjoineen...
ei tää vaihe ikuisuuksia kestä,eiköhän me jossain vaiheessa isompaan vaihdeta...mutta täällä pääkaupunkiseudulla kaikki on niin pirun kalliita ja se sitten vaatii minultakin varmaan enemmän työntekoa jos isompaan muutetaan.tällähetkellä tässä on hyvä,kun saa kuitenkin tätä kokoajan enemmän omaksi