Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Kyllä mä ymmärsin ap:n pointin. Enkä kyllä nähnyt tässä ketjussa mitään ihmeellistä hänen kommenteissaan...
Mut joo oman kanttispaikan työntekijät valittelivat samaa, että kun työajan ulkopuolella tulee omaan duunipaikkaan aikaa viettämään niin asiakkaat olettaa että heillä on halua seurustella heidän kanssaan samoin kuin töissä ollessaan ( jolloin on pakko )
Ei mulla mitään luuloja ittestäni olekaan, jotkut nyt ei vain ymmärtänyt tämän pointtia. Åbo tuossa toi hyvin esille minkälaasta se voi olla, ihmiset kun luulee, että me halutaan niitä heidän juttujaan kuunnella vapaa-ajallakin.
Sitten tässä on vielä sekin, että jos kieltäydyt jonkun seurasta niin helposti mennään meidän pomolle nurisemaan "tuo sun työntekijäsi...". Kännissä on rohkeutta mennä sanomaan ja mennään heti samointein valitamaan. Ei sitä niin vain mennä esim. sairaanhoitajan pomolle valittamaan minkälaanen tämä hoitaja oli vapaa-ajalla.
No tästä olen kyllä eri mieltä, tilanne on ehkä kaukaa haettu... Mutta jos siis joku asiakas/potilas/omainen tulis mulle jotain kännissä selittämään, ja mua ei sen jutut juuri kiinnostais ja pistäisin sen matkoihinsa, ja mun pomo olis siellä samoissa kekkereissä, niin hyvinkin todennäköisesti juurikin minusta, tylystä hoitajasta, mentäs sille pomolle valittamaan.
Oliks tää ny selkee. :xmas:
Mä kyllä tarkootin, että se pomo ei ole siellä kekkereissä. Eihän munkaan pomo siellä juhlimassa ole vaan töissä. Mennään pomolle valittamaan tämän ollessa töissä, ei kai hoitajan pomo siellä baarissa töissä ole? Kynnys on paljon pienempi kännissä mennä heti valittamaan kuin, että sitten myöhemmin ja selvinpäin.
No ei tietenkään hoitajan pomo olis baarissa töissä, mut jos se hoitaja olis baarissa pomon kanssa, ja kohtais sen asiakkaan/potilaan/omaisen.
Joo, olen ollut pomon kanssa baarissa.
Koitappa nyt lukaista uudemman kerran jospa tajuaisit mun pointin.