Kai baarityöntekijälläkin on oikeus vapaa-aikaan

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Kyllä mä ymmärsin ap:n pointin. Enkä kyllä nähnyt tässä ketjussa mitään ihmeellistä hänen kommenteissaan...

Mut joo oman kanttispaikan työntekijät valittelivat samaa, että kun työajan ulkopuolella tulee omaan duunipaikkaan aikaa viettämään niin asiakkaat olettaa että heillä on halua seurustella heidän kanssaan samoin kuin töissä ollessaan ( jolloin on pakko )

Ei mulla mitään luuloja ittestäni olekaan, jotkut nyt ei vain ymmärtänyt tämän pointtia. Åbo tuossa toi hyvin esille minkälaasta se voi olla, ihmiset kun luulee, että me halutaan niitä heidän juttujaan kuunnella vapaa-ajallakin.

Sitten tässä on vielä sekin, että jos kieltäydyt jonkun seurasta niin helposti mennään meidän pomolle nurisemaan "tuo sun työntekijäsi...". Kännissä on rohkeutta mennä sanomaan ja mennään heti samointein valitamaan. Ei sitä niin vain mennä esim. sairaanhoitajan pomolle valittamaan minkälaanen tämä hoitaja oli vapaa-ajalla.

No tästä olen kyllä eri mieltä, tilanne on ehkä kaukaa haettu... Mutta jos siis joku asiakas/potilas/omainen tulis mulle jotain kännissä selittämään, ja mua ei sen jutut juuri kiinnostais ja pistäisin sen matkoihinsa, ja mun pomo olis siellä samoissa kekkereissä, niin hyvinkin todennäköisesti juurikin minusta, tylystä hoitajasta, mentäs sille pomolle valittamaan.

Oliks tää ny selkee. :xmas:

Mä kyllä tarkootin, että se pomo ei ole siellä kekkereissä. Eihän munkaan pomo siellä juhlimassa ole vaan töissä. Mennään pomolle valittamaan tämän ollessa töissä, ei kai hoitajan pomo siellä baarissa töissä ole? Kynnys on paljon pienempi kännissä mennä heti valittamaan kuin, että sitten myöhemmin ja selvinpäin.

No ei tietenkään hoitajan pomo olis baarissa töissä, mut jos se hoitaja olis baarissa pomon kanssa, ja kohtais sen asiakkaan/potilaan/omaisen.
Joo, olen ollut pomon kanssa baarissa.

Koitappa nyt lukaista uudemman kerran jospa tajuaisit mun pointin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
ei kovin mukavaa mutta toisaalta sä olet myös vapaa-ajallasi sen baarin työntekijä joten asiakkaat ei osaa varmaankaan mieltää että olet vapaalla etkä töissä

Niin ei ainakaan osa ja se on aika rasittavaa. Sitä haluaa viettää kaveriensa kanssa mukavaa iltaa eikä siihen sisälly ei-toivottu seura, kuten ei tietysti kuulu kenelläkään.

Mikäs pakko on "juhlia" omalla työpaikalla?

Jos lukaset oikein tarkkaan tuon ap:n ekan tekstin niin kirjotti siinä että missä asuu on kaksi kuppilaa toinen on sen työpaikka ja toinen ei oo :)
Aina vaan, siellä Teuvalla on muitakin kuppiloita kuin kaksi kirkonkylässä olevaa, capise?

ei kovin mukavaa mutta toisaalta sä olet myös vapaa-ajallasi sen baarin työntekijä joten asiakkaat ei osaa varmaankaan mieltää että olet vapaalla etkä töissä

Niin ei ainakaan osa ja se on aika rasittavaa. Sitä haluaa viettää kaveriensa kanssa mukavaa iltaa eikä siihen sisälly ei-toivottu seura, kuten ei tietysti kuulu kenelläkään.

Jos lukaset oikein tarkkaan tuon ap:n ekan tekstin niin kirjotti siinä että missä asuu on kaksi kuppilaa toinen on sen työpaikka ja toinen ei oo :)
Aina vaan, siellä Teuvalla on muitakin kuppiloita kuin kaksi kirkonkylässä olevaa, capise?

Niin missä muka???????

ku ei siel teuvalla ole ku kaharenlaista baaria ja toonen on parempii ku toonen

On siellä useampi, Teuvan kk ei ole kuin kaksi, mutta kunnan alueella useampi. Että vois lähtee pitemmällekin kuin kävellä kadun toiselle puolen.

Jaa missähän Teuvalla on muita virallisia baareja. :whistle: :whistle:

Perälä, Riippi... :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Usko teuvalaasta kun sanotaan, että täällä on vain KAKSI baaria. :whistle: Riipissä ei ole herran aikoihin ollut baaria, siellä tuli kyllä käytyä. Perälän baari on suljettu muutama vuosi sitten.

Usko teuvalaasta kun sanotaan, että täällä on vain KAKSI baaria. :whistle: Riipissä ei ole herran aikoihin ollut baaria, siellä tuli kyllä käytyä. Perälän baari on suljettu muutama vuosi sitten.

Oikeesti, onko Huviklubi mennyt nurin? Ei omistaja taikonut mitään? Ja Perälän baarikin kiinni... voi surkeus! Milläs tästä eteenpäin? No, vedänpä nyt sitten sanojani takaisin. Tarttis kai käydä useemmin kuin 4-5v välein :D ps. Saken pubi kuitenkin voimissaan?

Oikeesti, onko Huviklubi mennyt nurin? Ei omistaja taikonut mitään? Ja Perälän baarikin kiinni... voi surkeus! Milläs tästä eteenpäin? No, vedänpä nyt sitten sanojani takaisin. Tarttis kai käydä useemmin kuin 4-5v välein :D ps. Saken pubi kuitenkin voimissaan?

Ei se nurin mennyt, mutta taikuri lähti vaimonsa kanssa mukaan ravintolaan joka perustettiin vanhan Hermannin tiloihin. Se paikka oli jonkun vuoden ja sitten sekin loppui.

No tokihan Saken pubi on voimissaan! Kauiten Teuvalla ollut baari.

Aika usein baarissa pöytään tunkee ventovieraita ja puolituttuja, vaikkei siellä töissä olekaan. Ap, älä myöhästy töistä! = )

Miten mä voin myöhästyä töistä, kun olen siellä jo ollut tänään. :D Meen vasta tiistaina seuraavan kerran töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Ootko ap siä saken pubissa duunissa? en ihmettelis ku se saa huonoja arvosteluja netissä mm useesti tyly henkilökunta, sähän ootkin sellanen vittuuntuneen näkönen.

Niin kun me ollaan niin paskoja, kun noudatetaan sellaasta pientä juttua kuin lakia. Aika monta kertaa saa haukut siitä, kun ei myydä sellaaselle joka hyvä kun pystyssä pysyy tai ei myydä 5 paukkua yhdelle ihmiselle. Ei auta vaikka sanoos aivan ystävällisesti ja selittääs, että miksi näin. Ei sitä ihmiset kännis tajua, että me ei vittuulla kun tehdään asiat niin kuin pitää tehdä.

Aika usein baarissa pöytään tunkee ventovieraita ja puolituttuja, vaikkei siellä töissä olekaan. Ap, älä myöhästy töistä! = )

Miten mä voin myöhästyä töistä, kun olen siellä jo ollut tänään. :D Meen vasta tiistaina seuraavan kerran töihin.

Ai, sulla oli lyhyt työpäivä. Mukavia vapaita! Opiskeletkos sä kanssa työn ohella?

Alkuperäinen kirjoittaja Mira:
Ootko ap siä saken pubissa duunissa? en ihmettelis ku se saa huonoja arvosteluja netissä mm useesti tyly henkilökunta, sähän ootkin sellanen vittuuntuneen näkönen.

Jaa, ei mulla ole pahaa sanottavaa siitä paikasta. Josko oon sitten ollut niin kännissä, etten ole tajunnut henkilökunnan huonoa palvelutasoa :laugh:

Ai, sulla oli lyhyt työpäivä. Mukavia vapaita! Opiskeletkos sä kanssa työn ohella?

Joo mun työvuorot on yleensä jonkun 2-6 tuntia. Ens viikonloppuna on kyllä niin, että olen pe ja la päivät sekä illat töissä niin tulee enemmän tunteja.

Opiskelen lähihoitajaksi ja nyt on syysloma! =)

Joo mun työvuorot on yleensä jonkun 2-6 tuntia. Ens viikonloppuna on kyllä niin, että olen pe ja la päivät sekä illat töissä niin tulee enemmän tunteja.

Opiskelen lähihoitajaksi ja nyt on syysloma! =)

Hyvää syyslomaa!

Niin kun me ollaan niin paskoja, kun noudatetaan sellaasta pientä juttua kuin lakia. Aika monta kertaa saa haukut siitä, kun ei myydä sellaaselle joka hyvä kun pystyssä pysyy tai ei myydä 5 paukkua yhdelle ihmiselle. Ei auta vaikka sanoos aivan ystävällisesti ja selittääs, että miksi näin. Ei sitä ihmiset kännis tajua, että me ei vittuulla kun tehdään asiat niin kuin pitää tehdä.

Hmm, miksiköhän sitten joka baarista ei kommentoida samaa? anna kun arvaan, teillä on tavallista pöljemmät asiakkaat, niissähän se vika tietysti on, ei henkilökunnassa.

Ja enpähän muista että pomolle olisi kuin toooosi harvoin känninenkään asiakas mennyt henkilökunnasta valittamaan aiheetta. Yleensä se henkilökunta osaa myös vapaalla ollessaan kieltäytyä asiallisesti seurasta jos se ei kiinnosta. Mutta teidän tavallista pöljemmät asiakkaat tietysti valittaa turhaan, eikö niin?

Yhteistyössä