kai 12v.lle voi ostaa leluja lahjaks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erpotierptoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erpotierptoi

Vieras
Tyttö on 6lk.... ITkenyt jo parina jouluna kun saa vaan pikkuisia paketteja joululahjaks.. koruja yms... ku yhtään isoa pakettia ei tuu... leluja...

Ajattelin sit ku höpisee Pet shopeista, et ostan sit sille salkun niitä...

mitäköhän osa luokan tytöistä toivoo lahjaks? ( esimerkkejä luokalta... 4lk alkoholin käyttöä, tupakointia... 5lk raskaustestejä... meikkejä enemmän ku mulla...)

Onkohan meidän tyttö lapsellinen... vai normaali.....

ite pienenä leikkisin vielä kuudennella luokalla, mun yks kaveri ei enää leikkiny vaan ryyppäs. parempi varmaan vaan ostaa niitä leluja ja antaa olla lapsi niin kauan kun vaan pystyy.

Tottakai voi ostaa jos tyttösi niitä haluaa. Niin kauan kannattaa leikkiä kuin leikityttää. Itsekin olin tuonikäisenä vielä kova leikkimään kun muut tytöt eivät olleet leikkineet enää vuosikausiin. Nykyään olen varmaan liiankin vakava ja aikuismainen!

Minuakin ihmetyttää kun nykyään jo 10v lapsille pitää ostaa aikuisten juttuja,tytöille hajuvesiä,dödöjä shamppoota kynttilä sukkia kalsareita ym mutta ei leluja :( ehkä yksi suklaarasiakin saattaa tulla.
Ja pojille sama juttu,tulee rannekelloja parhaillaan 3kpl on deodoranttia,ja vaatetta,mutta missä lelut?

Meillä oli 12v poika sanonut koulussa opelleen että toivoo muutamaan pleikkapeliä,ja yhtä tiettyä lego sarjaa niin opettaja oli jopa koko luokan kuullen sanonut että eikä hän ole jo hiukan liian vanha leikkimään ?

Eli nähtävästi saa vaan toivoa karkkia ja rannekelloja ja deodorantteja sekä niitä vaatteita :( jotta ei olisi lapsellinen :(

Mun poika 12v on myös lapsellinen ja innoissaan vielä lelulahjoista. Suon sen hänelle enkä tuputa olemaan isompi mitä henkisesti on, ehtii sitä myöhemminkin. Osa hänen kaveresistaan on pari vuotta nuorempia, joten leikkiseuraa onneksi riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
JOskus ku leikkii bratzeilla, vetää verhot alas ettei kukaan vaan nää et leikkii..

Sepä. Samalla kertaa lapsi ja lapsuudesta ulos kasvava. Ei oo aivan yksinkertasta. Kyllä minä 12v leikin barbeilla, suunnilleen ainoana luokasta. Olinkin sitten se kiltti teini joka harrasti ja oli kotonakin. Luokkakaverit biletti jne.
Sääli miten nykyään alkaa jo aikaseen nää puheet mikä on lapsellista, eskaritkaan ei muka voi haalaria pitää, saati koulun alottanut. Ja leikkiä ei sais enää edes 10v.

Ihminen saa leikkiä niin kauan kuin haluaa. Sanoo muut mitä sanoo, mut niin sen vaan on. Kyllä 12w voi leikkiä jos se haluaa. Voit ostaa hänelle brazeja, barbieta, littles pet shoppeja... mitä leluja hän nyt vaan haluaa. Oon mäkin leikkinyt hänen ikäisenään leluilla.

Ehdottomasti saa leikkiä jos siltä tuntuu. Ei sitä kellekään tarvitse mainostaa jos ei halua. Lapset kasvavat nykyään aivan liian aikaisin aikuisten maailmaan. Ole ylpeä tytöstäsi,kyllä hän ehtii olla vielä aikuinen monta vuotta :)

Yhteistyössä