kahvista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamut ja alkuiltapäivät meni torkkuessa ja oli pakko tehdä asialle jotain. Opettelin juomaan kahvia. Nyt on helpompi nousta sängystä kun tietää että saa kupillisen sitä ennen mielestäni pahan- mutta nykyään ihananmakuista juomaa. Saan heti tarmoa ja energiaa ja vatsakin toimii päivittäin! En mä tiennyt että se näin mahtava aine on!

Kauankos teillä on mennyt ennen kuin kahvi on lakannut toimimasta? Tarkoitan sitä, kun jotkut ovat juoneet sitä niin kauan ettei se oikeastaan vaikuta ja illallakin voi juoda ennen nukkumaanmenoa. Miksi kukaan enää siinä vaiheessa käyttää ko ainetta?

Oon juonu kahvia säännöllisesti ehkä 11 vuotta. Estää se nukahtamasta, muttei tuo mitään hirveetä tarmoa... Vatsa kyllä toimii. :D Ja eilen viimeksi join pari kupillista illalla. Nukahdinkin sitten joskus klo 2.

aloitin kahvinjuonnon 2-vuotiaana ja lopetin ku seinään keväällä, 35 veenä (sappi ei kestä). olen ollu aika kohtuullinen juoja verrattuna moniin. moon voinu vaikka iltasin jua mukin ja mennä koko yöksi nukkumaan eli muhun ei kofeiini tehoa. sen näki siitäki, että ku lopetin, mulla ei ollu minkäänlaisia oireita.

mä oon juonu kahvia vasta nelisen vuotta. Ei se mulle kyl mitään hirveetä tarmoa anna,mut nukuttua ei saa jos illalla tai keskellä yötä menee pari kuppia juomaan :whistle:
Mua ei muuten kahvin haju ja maku oo etonu kummassakaan raskaudessakaan ees... Oon kai ihan kohtuukäyttäjä. Kotona keitän aamusin kahvit,jos vieraita ei käy ja ehkä kerran päiväs juon sit kupin pari jossain muuaalla.

Mä oon juonu kahvia koko ikäni :D No en muista. Eipä se mulle mtn vaikuta, mutta pakko sitä on lipittää, kun siihen on niin tottunut. Nyt raskaana yritän hillitä, ettei ala närästää. Yleensä kävelen koko päivän kuppi kädessä, eli juon kirjaimellisesti kokoaika. Se on hyvä laihdutuskeino, ei ole aikaa syödä, kun pitää juoda :D

Ei sitä kahvin juontia välttämättä niin vain lopeteta! Mä olen juonu yli 10v jo kahvia, siitä asti ku pappa mulle sen juonnin opetti :D . Ja mä jos jätän aamukahvin juomatta, niin pää tulee kipeeks ja se kipu ei häviä ku kahvilla. Mun pitää itseasiassa saada se kahvini tunnin kuluessa heräämisestä, muuten on päivä pilalla. Ai minäkö kahviriippuvainen? Illalla juonti ei vie yöunia.