S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satu 78:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:ai!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tänne maistuis. lounaan jälkeen jäi vielä jälkiruokamaha tyhjäksi
![]()
Ei ihan taideta vierekkäin asua...höh...
Alkuperäinen kirjoittaja satu 78:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja satu 78:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:ai!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tänne maistuis. lounaan jälkeen jäi vielä jälkiruokamaha tyhjäksi
![]()
Ei ihan taideta vierekkäin asua...höh...
no höh... mutta virtuaalikahviseuraa ainaki musta saat![]()
Kiva =) Mä meen saman tien pistää kaffen tippuu! Voin mä kyl tehä punaherukkapiirakanki jos se maistus paremmin. On nääs pakastin täys marjoi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja satu 78:Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Kuulostaa huomattavasti paljon paremmalta kuin tuo mansikkapiirakan viritys tuolla keittiössä :ashamed: . Nuukailin munamäärässä tuohon täytteeseen ja siltähän tuo nyt näyttää että ei hyydy ei - saadaan pillillä imaista kohta kun äippä tulee kahville.
No höh...mulla kyllä jäi kans pikkusen lötköks mustikkapiirakka siit keskelltä mut ku halusin välttämättä siihen sen kermaviilikastikkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:Siis mulla oli valmis pakastepohja johon laitoin mansikat päälle. Sitten oli tarkoitus laittaa vaniljakastikeaines-pussi + Flora Vanillaa purkki, mutta ylläri ei kaapissa ollutkaan noita kastikeaineksia.
Eli kaavailin et kaksi munaa riittää hyydyttämään tuon Vanillan mut ei ihan piisannutkaan.