Kahviseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja satu 78:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
ai! :p :p :p :p :p :p tänne maistuis. lounaan jälkeen jäi vielä jälkiruokamaha tyhjäksi ;)

Ei ihan taideta vierekkäin asua...höh...

no höh... mutta virtuaalikahviseuraa ainaki musta saat :D

Kiva =) Mä meen saman tien pistää kaffen tippuu! Voin mä kyl tehä punaherukkapiirakanki jos se maistus paremmin. On nääs pakastin täys marjoi :D

kivakiva
h040.gif

tee vaikka semmonen sekotuspiirakka, tuleepi hyvä :p

Kuulostaa huomattavasti paljon paremmalta kuin tuo mansikkapiirakan viritys tuolla keittiössä :ashamed: . Nuukailin munamäärässä tuohon täytteeseen ja siltähän tuo nyt näyttää että ei hyydy ei - saadaan pillillä imaista kohta kun äippä tulee kahville.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Kuulostaa huomattavasti paljon paremmalta kuin tuo mansikkapiirakan viritys tuolla keittiössä :ashamed: . Nuukailin munamäärässä tuohon täytteeseen ja siltähän tuo nyt näyttää että ei hyydy ei - saadaan pillillä imaista kohta kun äippä tulee kahville.

No höh...mulla kyllä jäi kans pikkusen lötköks mustikkapiirakka siit keskelltä mut ku halusin välttämättä siihen sen kermaviilikastikkeen :p

Mie huomasin vasta kun olin jo puolivälissä leipomista et melko tärkeä ainesosa uupuu kokonaan :whistle: Siinä sitten arpomaan että laitanko kaksi vai kolme munaa tilalle, näköjään ois sen kolmannen tarvinnut :ashamed: .

Siis mulla oli valmis pakastepohja johon laitoin mansikat päälle. Sitten oli tarkoitus laittaa vaniljakastikeaines-pussi + Flora Vanillaa purkki, mutta ylläri ei kaapissa ollutkaan noita kastikeaineksia.

Eli kaavailin et kaksi munaa riittää hyydyttämään tuon Vanillan mut ei ihan piisannutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Siis mulla oli valmis pakastepohja johon laitoin mansikat päälle. Sitten oli tarkoitus laittaa vaniljakastikeaines-pussi + Flora Vanillaa purkki, mutta ylläri ei kaapissa ollutkaan noita kastikeaineksia.

Eli kaavailin et kaksi munaa riittää hyydyttämään tuon Vanillan mut ei ihan piisannutkaan.

Odota, että se jäähtyy, tai sitten ei ole kypsä.

Yhteistyössä