Kahdenkeskinen ilta ja yö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
Meillä pyritään pitämään yksi kahdenkeskinen ilta ja yö ukon kanssa viikottain. Käytännössä se kuitenkin toteutuu noin joka toinen tai kolmas viikonloppu, kun on niin paljon muutakin mitä haluaa ehtiä...

Ensi viikonloppuna sellainen kuitenkin nyt on ja yhtäkkiä, vastoin tapojani, minulla on pää ihan tyhjä ideoista.
Jokin kiva teema iltapäivän ja illan ohjelmaksi?

Teemalla tarkoitan sellaista kun esim joskus pidetty puku/iltapukuillalliset kahdelle, joskus erottiset shakki-iltamat jne.
Saa olla ihan höpöhöpöideakin, sillä voihan sen sitten halutessaan jalostaa enemmän omantyylisekseen, kunhan vain pääsee ajattelun alkuun.

Pitäisi kuitenkin olla toteutettavissa suhteellisen pienellä budjetilla...

Oliskos joku hemmotteluilta mistään kotoisin, siis kumpikin hieroo vaikka toisen jalat ja sipaisee vaikka kosteusvoidetta kumppanin kroppaan, myös sinne minne toinen ei itse yllä. Jos teillä on sauna, jotakin hunajahoitoa peliin, ette tarvitse juuri muuta kuin hunajapurkillisen.

No jos ei ole pakko koko iltaa olla kotosalla nii...

Me tehtiin kerran miehen kaa sillee et mä menin paikalliseen baariin lipittää siiderii ja esitettiin sitte että ei tunneta toisiamme. Mies tuli mut "pokaamaan" (mies on mun eka, mä myös miehen) ja vietettiin kumpikin eka yhenillan juttu :D

Oi, se oli kyllä ihanaa :))

[QUOTE="Jepa";22315199]No jos ei ole pakko koko iltaa olla kotosalla nii...

Me tehtiin kerran miehen kaa sillee et mä menin paikalliseen baariin lipittää siiderii ja esitettiin sitte että ei tunneta toisiamme. Mies tuli mut "pokaamaan" (mies on mun eka, mä myös miehen) ja vietettiin kumpikin eka yhenillan juttu :D

Oi, se oli kyllä ihanaa :))[/QUOTE]

Tosi hauska idea! Ei toimi täällä, kun lähellä ei baaria, mutta laitan korvan taakse, kun joskus yövytään kaupungissa.

Yhteistyössä