K
kohta2
Vieras
Eli vauva syntyy kesäkuussa ja taapero on silloin kolme, teemme myös pitkiä ulkoiluja ymym pikku reissuja, taapero ei vielä kovin pitkiä matkoja jaksa kävellä ja seisomalaudalla ei jaksa olla hmm...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en ostaisi. Saisi esikoinen sitten kävellä tai olla seisomalaudalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Suosittelen että käyt kokeilemassa mahtuuko kolmevuotias tuplavaunuihin sisälle. Kun ostin kaksosilleni vaunuja, samaan aikaan oli yksi äiti jolla esikoinen 2,5v. Hänen tyttö ei mahtunut ainakaan Emmaljungan vaunuihin sisälle, kun kuomu otti kiinni päähän. Eli ennen kuin investoit ison rahan niin käykää istumassa esikoisen kanssa niitä vaunuja...
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:Meillä oli 3 vuotta kanssa tuota ikäeroa. Ja kesällä neiti innostui pyöräilystä! Eli naru vain pyörään kiinni ja vedät sitä, niin luulee itse polkevansa (toki välillä meillä polkikin) Hauskaa pienestäkin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse en ostaisi. Saisi esikoinen sitten kävellä tai olla seisomalaudalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä tyttö on 2,5v ja seisomalaudalla seisoo innoissaan. Tietty, jos siinä ei suostu olemaan, voi olla hankalaa, mutta en kyllä 3veen takia tuplia ostaisi. Meillä tyttö on halunnut kävellä itse jo ennen vauvan syntymää, rattaat oli aina varmuudeksi mukana ja äidin laukun säilytykseen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä nelosen ja viitosen ikäero on 2v5kk, ja tuplat olivat kyllä tarpeelliset. Ja juurikin sen takia että lenkkeilin paljon lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mie:3v taapero???
niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:meillä on tuplat käytössä 3v2kk ikäisellä ja 1v7kk ikäisellä.loistavat.3v joskus kävelee mutta kaupoilla ja tuolla keskustassa on turvallisempi olla kyydissä,meillä ku tuo vilkas tapaus.