B
Buranaan kyllästynyt..
Vieras
Menisitkö lääkäriin näistä oireista? 3 kk ollut voimattomuuskohtauksia, jotka on onneks harvoja, pää usein kipeä, tasapaino-ongelmia ( jo vuoden ), korvissa humisee ( jo vuoden ), alahuuli tai vasen poski puutuu välillä, selkä alkanut kipeytyä ylhäältä ja alhaalta, nilkka ollut turvoksissa yli kuukauden ja siihen sattuu ojentaessa, mutta ei kävellessä, ja viimeisin mikä on tullut ja ilkein ( ehkä siks kun on uus vaiva ), on kipeät ranteet. Vasen käsi on ollut kipeä jo 2 kk ja oikea n. 2vkoa. Ärsyttää kun kädet on niin hitsin jäykät ja kipeet varsinkin aamuisin, että astioiden ottaminen kaapista on vaikeutunut ja ratsastaessa kädet ( sormet ) on lopputunnista ihan tulessa ja kipeenä, niin ettei ohjia voi kuvitellakaan pitävänsä nimettömillä.. Mulla on 2 pientä lasta ja niska ollut jumissa, johon oon nyt käynyt hetken aikaa 2krt.vkossa fysioterapeutin ja osteopaatin hierottavana, mutta ei oo lähteny auttaan. Olen siis ajatellut kaiken johtuvan noista kipeistä hartia- niska-alueista ja hakenut lääkärin apua vasta kun rintaranka on mennyt lukkoon. Eli pitäiskö nyt mennä vaan rohkeesti lääkäriin, et voisko tää olla jotain muuta kun tuosta niskajumista vai jatkanko ahkerasti hierojalla käymistä ja helpottaako tää niiden avulla loppujen lopuks?