kahden tulen välissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkauden tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkauden tuli

Vieras
mulla on ongelma. mä tutustuin entisen ihastuksen kanssa uudestaan ku ei olla juteltu moneen vuoteen ja nyt mä olen menny ihastumaan siihen uudestaan. Mulla on jo ihana mies ja lapsi mutta silti ajattelen koko ajan tätä toista enkä saa nukuttua. tuntuu että mä petän miestäni vaikka en mitään sen toisen henkilön kanssa olekkaan tehnyt. Mä en osaa tehdä mitään.
Se toinen puhuu mulle niin ihanasti ja kehuu mua koko ajan ja mieheni ei oikeestaan enää sillä tavalla mulle puhu. pelottaa että retkahdan tekemään jotain tyhmää..

no se siinä onkin kun tunnen kyseisen ihmisen niin hyvin että tiedän ettei hän koskaan tekisi sitä. se sanoi mulle juuri tossa pari päivää sitten että on monesti ajatellut mua ja sitte päätti ettiä mut galleriasta jos mulla olis siellä nimimerkki.

minä en luottaisi semmoiseen, joka vikittelee varattua naista..oletko tehnyt selväksi, että sinun mukanasi tulee myös lapsi, joten et ole ns rasitteeton. ja mistä voit olla varma ettei hän hae sinusta vain seksisuhdetta?

ja jos olet onneton suhteessasi eroa ensin ja vasta sitten aloita uusi suhde..se on rehellinen järjestys.

ja muista, että arki se alkaa joskus uudenkin rakkauden kanssa..minne sitten aiot todellisuutta paeta?ja vielä semmoinen seikka, että jos nykysuhteesi on mielestäsi väljähtänyt niin olethan katsonut myös peiliin? sillä sieltä löytyy takuulla se osasyyllinen suhteen väljähtymiseen...vai voitko rehellisesti sanoa, että puhut miehellesi yhtä ihanasti kuin suhteenne alussa ja kehut koko ajan? empä usko...

Jos sulla on jo ihana mies ja lapsi, niin mitä ihmettä olet oikein tekemässä. Ex on ex syystä. Ja tottakai 'suhteen' alussa toista kehutaan aivan erilailla, kuin monta vuotta yhdessä olleena. Ei ne sanat, mutta ne teot!

Alkuperäinen kirjoittaja iitintiltu:
minä en luottaisi semmoiseen, joka vikittelee varattua naista..oletko tehnyt selväksi, että sinun mukanasi tulee myös lapsi, joten et ole ns rasitteeton. ja mistä voit olla varma ettei hän hae sinusta vain seksisuhdetta?

ja jos olet onneton suhteessasi eroa ensin ja vasta sitten aloita uusi suhde..se on rehellinen järjestys.

ja muista, että arki se alkaa joskus uudenkin rakkauden kanssa..minne sitten aiot todellisuutta paeta?ja vielä semmoinen seikka, että jos nykysuhteesi on mielestäsi väljähtänyt niin olethan katsonut myös peiliin? sillä sieltä löytyy takuulla se osasyyllinen suhteen väljähtymiseen...vai voitko rehellisesti sanoa, että puhut miehellesi yhtä ihanasti kuin suhteenne alussa ja kehut koko ajan? empä usko...

en kyllä puhu tunnustan, mutta se jotenkin tuntuu niin hyvältä kulla että joku kehuu kauniiksi yms. kyllä mieskin joskus on nätiksi sanonu mut en muista millon. ja plääääää en mä tiedä täytyy koittaa selvittää pää nyt oikeen ajan kanssa ja kattoo mihin mä päädyn :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

en kyllä puhu tunnustan, mutta se jotenkin tuntuu niin hyvältä kulla että joku kehuu kauniiksi yms. kyllä mieskin joskus on nätiksi sanonu mut en muista millon. ja plääääää en mä tiedä täytyy koittaa selvittää pää nyt oikeen ajan kanssa ja kattoo mihin mä päädyn :/

näytä tämä ketju miehellesi ja katso vieläkö hän haluaa olla kanssasi..
se on helpointa...

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
Jos sulla on jo ihana mies ja lapsi, niin mitä ihmettä olet oikein tekemässä. Ex on ex syystä. Ja tottakai 'suhteen' alussa toista kehutaan aivan erilailla, kuin monta vuotta yhdessä olleena. Ei ne sanat, mutta ne teot!

nii no se ei ole ex koska me ei olla seurusteltu koska hän oli muuttamassa pois enkä mä voinut lähteä mukaan..(3 vuotta kolumbiassa) päätettiin ettei sitten viitti edes alottaa... :( ja sitä itsekkin mietin että mitä mä olen tosiaan tekemässä,

No minkälainen mies se on jos "vonkaa" tai iskee toisen miehen naista??? Jolla vielä lapsiakin!!! Jos sen kanssa alkaisit, niin mikä estäis sitä muutaman vuoden päästä tekemään samaa jollekin toiselle?
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon että ilmoita heti ettet halua että se on missään yhteyksissä suhun, ja kerro äkkiä myös miehelles siitä että se on ollut yhteydessä, näin luottamus säilyy. Mieti tarkkaan haluatko jotakin muutaman kuukauden hekumaa
jolloin voit menettää miehesi ja lapsesi. Sanon myös lapsesi siksi, että eikö miehellä ole täysi oikeus pitää lapset jos eroatte sen takia että olet pettänyt? Ja vaikkeivät jäisi hänelle, niin jos eroatte, niin esim. silloin kun lapset vaikka ovat hänellä lomilla, niin sinä istut yksin kotona ja kaipaat heitä suunnattomasti ja mietit että kannattiko sittenkään...
Eli kyllä aikuinen ihminen pystyy hallitsemaan omia tekemisiään. Jos oikeasti haluat tehdä sen tyypin kanssa jotakin niin menet ensin rehelisesti kertomaan miehellesi sen, jos et uskalla sitä tehdä niin silloinhan tiedät mitä oikeasti haluat...

näytä tämä ketju miehellesi ja katso vieläkö hän haluaa olla kanssasi..
se on helpointa...

nii in voi olla etä se löytää tän sivu historiasta ja lukee ninkuin aina ennenkin jos oon tänne jotain kirjottanu.

..pistää oma liitto koetukselle moisen virityksen takia ? Tuon verranko arvostat ja kunnioitat OMAA perhettäsi ja miestäsi ???? Siis kyllä on heppoiset syyt , hohhoijaa :O

Ehkäpä et ole ansainnutkaan miestäsi ja lastasi kun noin helpolla olet miettimässä muita vaihtoehtoja..

Sitoudu omaan suhteeseesi. Aina siis AINA tulee uusia ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta eihän se nyt jumankauta tarkoita sitä, että niitten kanssa pitäisi harkita suhdetta !!!!!

nii in voi olla etä se löytää tän sivu historiasta ja lukee ninkuin aina ennenkin jos oon tänne jotain kirjottanu.

No mistä se muka tietää kuka näistä sinä olet, tai oletko ylipäätään kukaan (voihan sitä vain lukeakin ).

Alkuperäinen kirjoittaja kerran eronnut:
..pistää oma liitto koetukselle moisen virityksen takia ? Tuon verranko arvostat ja kunnioitat OMAA perhettäsi ja miestäsi ???? Siis kyllä on heppoiset syyt , hohhoijaa :O

Ehkäpä et ole ansainnutkaan miestäsi ja lastasi kun noin helpolla olet miettimässä muita vaihtoehtoja..

Sitoudu omaan suhteeseesi. Aina siis AINA tulee uusia ja mielenkiintoisia ihmisiä, mutta eihän se nyt jumankauta tarkoita sitä, että niitten kanssa pitäisi harkita suhdetta !!!!!

totta tämäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja ölömölö:

No mistä se muka tietää kuka näistä sinä olet, tai oletko ylipäätään kukaan (voihan sitä vain lukeakin ).

niin no se on hyvä arvaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja kerran eronnut:

no ainahan se ruoho näyttää vihreämmältä aidan takana...
mutta sitten kun on taas kerran ensi huuma haihtunut ja jäänyt kiinni pettämisestä, mies on jättänyt ja ottanut vielä lapsenkin mukaansa..ja sitten väännetään tänne jo uutta aloitusta...

ap, kokemuksesta voin sanoa että kyllä se niin on, että vaikka exän kanssa meniki päin persettä pitkän aikaa niin SILTI en lähteny hakemaan uutta suhetta... ei siinä tilanteessa voi rakentaa mitään pysyvää ja kaikki jossain vaiheessa kaatuu niskaan ja sitte vaan vituttaa kahta ankarammin. sitä on liian rikki siittä meneillään olevasta tilanteesta.

kannattee oikiasti miettiä ensin se oma suhe läpi ja tehä ne ratkasut sen suhteen. sitten vasta lähteä uuen miehen mukaan, jos vielä sitä uutta miestä kiinnostaa. believe me.

Yhteistyössä