kahden pienen tytön isä yrittää aina iskeä baarissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkumutsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinkkumutsi

Uusi jäsen
05.05.2007
1
0
1
Käyn noin kerran kuussa ulkona ja aina tää samainen mies on myös. Nyt jonain 3-4kertana hän on yrittänyt iskeä, piirittää koko illan. Ja kaiken huippu, kun ensi kertaa tapasimme baarissa, hän lyöttäytyi seuraani. Aluksi en tiennyt että hällä perhettä mutta sain pienen keskustelun jälkeen tietää. Seuraavana päivänä paikallisessa lehdessä oli hänen hääilmoituksensa.
No kun näimme seuraavann kerran baarissa sanoin suoraan, ei kiinnosta, sinulla vaimo ja kaksi pientä lasta(alle 3v). Mut ei piiritys siihen loppunut, hän oli saanut numeroni ja soitteli useasti, laittoi viestiä jne..
Siis miten joku voi? Naimisiin vasta mennyt naisen kanssa jonka kans 2 yhteistä lasta ja noin käyttäytyy.
Olen nyt muutaman kerran kaupungissa ollessa törmännyt häneen kun hänellä perheensä mukana, kyllä siinä oin ollut vaivalloisen näköistä äijää :headwall:

No oletettavasti nainenkin jonkin verran on tietoinen millaisen ihmisen kanssa on vihille mennyt.. Tai mitä näitä töissä näki, niin suurimmaksi osaksi ne vaimot/vaimokkeet kyllä ukkojensa puuhista tiesi, mutta olivat niin tottuneita kai etteivät välittäneet, tai ainakaan sitä näyttäneet juuri koskaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 23:31 NeitiNasu kirjoitti:
No oletettavasti nainenkin jonkin verran on tietoinen millaisen ihmisen kanssa on vihille mennyt.. Tai mitä näitä töissä näki, niin suurimmaksi osaksi ne vaimot/vaimokkeet kyllä ukkojensa puuhista tiesi, mutta olivat niin tottuneita kai etteivät välittäneet, tai ainakaan sitä näyttäneet juuri koskaan.

Luulen että tällä naisella ei hajuakaan. Ystäväni tuntee tämän perheen ja naine kuulemma kehuu miestä maasta taivaisiin että kyllä se mun "Timo" on niin kiltti ja ihana

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 23:34 alkuperäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 23:31 NeitiNasu kirjoitti:

Luulen että tällä naisella ei hajuakaan. Ystäväni tuntee tämän perheen ja naine kuulemma kehuu miestä maasta taivaisiin että kyllä se mun "Timo" on niin kiltti ja ihana

Sääli. Toisaalta, yleensä jossain vaiheessa jotenkin jää aina kiinni, osuu omaan nilkkaan niin kutsutusti. Mutta, eipä ole siis laatuaan lainkaan ainoa, ei sinnepäinkään.