kahden lapsen koirapelko lieveni toivottavasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
edes osittain kun saivat tutustua tohon vanhempaan koiraan tovi sit kaupungilla.

Ja mä olen onnellinen et sain olla sen koiran omistaja jonka koiran luo lapset ite halusivat :D

Lasten äiti pelkäs ite koiraa paljon myös mutta oli hienoa että kysyi voiko lapset tulla koiran luo ja kertoin lasten pelosta ja omastaan myös.

=) Hienoa!

Miulla kans yks kaveri joka koiria pelkää ja varsinkin isoja. Ja meillä on kolme isoa koiraa. Kuitenkin tuo narttu joka on todella lempeä ja rauhallinen on ollut se koira, jota tämä kaveri on joskus jopa uskaltautunut silittämään ja sekin tuntui kivalta, et meitin koira on ollut osaltaan auttamassa kaveria pelkonsa voittamisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
=) Hienoa!

Miulla kans yks kaveri joka koiria pelkää ja varsinkin isoja. Ja meillä on kolme isoa koiraa. Kuitenkin tuo narttu joka on todella lempeä ja rauhallinen on ollut se koira, jota tämä kaveri on joskus jopa uskaltautunut silittämään ja sekin tuntui kivalta, et meitin koira on ollut osaltaan auttamassa kaveria pelkonsa voittamisessa.

Mua kyl jännitti ku toi on sellanen kenguru oikeesti ja rakastaa turkasesti lapsia, mutta ku noita kilojaki sillä on yli 40 niin. Sanoinki lapsille ja äidille et katsotaan josko koira pysyis rauhallisesti maassa et sitä vois vähän rapsutella ettei se syliin yritäis :D ja upeesti meni koiran touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Lasten kuuluu peljätä koiria ja muita elukoita.

höpönlöpö.
lapsille tulee opettaa pientä varauksellisuutta vieraita koiria kohtaan, koska ikinä ei voi tietää miten joku koira reagoi lapseen. maalaisjärki käteen.
pelkäämään ei tarvi opettaa!

pahinta mitä voi olla, on aikuiset ihmiset jotka syöttää lapsilleen aivan silkkaa paskaa koska ovat itse ihan vellihousuja.
meidän tuleva naapuri kielsi lastaan kulkemasta meidän raksan ohi, koska meidän koira on hullu ja voi tappaa :xmas: kyseessä silloin ½v pentu joka riekkui kun duracellpupu, mut mitään paha ei kellekään tehny. mun mies sit kerran näki sen pojan kuikuilevan puskista meidän koiraa ja pyysi sen luokseen. poika silitteli koiraa ja pentu nuoli sen naamaa, ne leikki siin hetken kaksin ja se poika oli silminnähden helpottunu. mies vaan tokas et vie äitilles terveisiä et ei tää ketään tapa.. :)

niin muoks, siis poika ja koira leikki kaksin, mut oli mun mies siin kokoajan :D

Yhteistyössä