Kahden lapsen äiti ja nyt vasta tiedän mitä vauvakuume on.. :/

Kolmannesta alettu haaveilemaan ja viime kierrolta vasta pillerit jätin pois. Nyt vasta sunnuntain kieppeillä pitäs menkat alkaa mutta olen muka jo ihan varma että olen raskaana.. Tänään tein jo testinkin ja siinä näin muka vähän haamua :/ Rinnat on oudot tai sitten kuvittelen. Koko aikaisen palelun laitan kanssa raskauden piikkiin..Pari kertaa käynyt jo roskiksellakin urkkimassa josko testi ois itekseen siellä plussannu :D Onko täällä muita näin sekopäitä ja varmoja raskaudestaan?? Voiskohan testi näyttää selvemmin huomenna aamupissasta? (tänään ei ollut aamupissa)

Hulluksihan tässä on tainnu tulla :D
 
Mulla ihan samat fiilikset! Kaksi muksua ja nyt pukkaa korkeaa vauvakuumetta. Ehkä siksikin ettei tämä kolmannen hankinta ollut niin itsestään selvää kuin noiden kahden ensimmäisen. Tai itse olen lapsesta asti ajatellut, että minulla joskus olisi kolme lasta mutta kyllä oma jaksaminen pistää kuitenkin miettimään. Olisiko se kahden lapsen kanssa sitten niin paljon helpompaa kuitenkaan? Tunne siitä, ettei perhe ole vielä ehjä, on kuitenkin vahvempi.

Tässä kierrossa kolmannelle on nyt kuitenkin annettu ensimmäisen kerran mahdollisuus ja olen aivan sekaisin ;) Aikaisemmin on tullut vahva tunne raskautumisesta jo paljon ennen testejä. Nyt ei tunnu missään/miltään. Ehkä ei ole tärpännyt tai sitten olen vain niin väsynyt vuodenvaihteessa alkaneesta työ- ja tarharumbasta. Väkisinkin pistää ajattelemaan, että kun kaksi ensimmäistä on tullut melkeimpä yrittämättä, että kolmatta ei meille sitten enää suodakkaan. En tiedä onko tuon vauvakuumeen kääntöpuoli sitten pelko sen menettämisestä mitä ei ole vielä saanutkaan. Taitaa tieto tässäkin tapauksessa lisätä tuskaa ;)

Silti haluaisin enemmän kuin mitään, kokea vielä kerran sen synnytyksen jälkeisen euforian, siitä vieressä tuhisevasta uudesta pienestä täydellisestä ihmisestä <3
 
Niin totta! Täälläkin ekaa kertaa vauvakuume oikein kunnolla päällä. Olen aina tiennyt, että haluan ne kaksi lasta ja olen ne onnellisesti saanutkin. Mutta hups, mistä ihmeestä tämä nyt tuli, armoton vauvakuume... Ihanaa ja kamalaa!
 

Yhteistyössä