A
Allin76
Vieras
Määräaikainen työsopimukseni loppuu n. 2kk ennen äityslomani alkua.
En ole halukas ottamaan enää uutta määräaikaista pikkupätkää, vaan jäisin mielläni tämän sopimuksen päätyttä kotiin.
Kysymys siis on,
Saanko työttömyyspäivärahaa tuon kahden kuukauden ajalta?
(olen ollut töissä yhtäjaksoisesti 2 vuotta, koulutusta ei ole, en kuulu liittoon.)
En ole halukas ottamaan enää uutta määräaikaista pikkupätkää, vaan jäisin mielläni tämän sopimuksen päätyttä kotiin.
Kysymys siis on,
Saanko työttömyyspäivärahaa tuon kahden kuukauden ajalta?
(olen ollut töissä yhtäjaksoisesti 2 vuotta, koulutusta ei ole, en kuulu liittoon.)