Kahden istuttava pulpetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Manna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Manna"

Vieras
Hei!

Haluan saada kahdenistuttavan pulpetin lapsille? Mistä sais? Haluaisin saada pikaisesti...
Kelpaa sellainen jota pitää maalata vähän kunnostaa...

Vinkkejä, kiitos! :-)

Mulla olis sellainen kahden istuttava pulpetti, joka on jäänyt tarpeettomaksi kun lapset on kasvaneet. Pulpetti on kunnostettu, ja hyvässä kunnossa, pitäis vain saada se pois nurkista.

Upeasti säilynyt vanha pulpetti meilläkin myynnissä tori.fi (170e). Lakattu tumma maalipinta on säilyttänyt sävynsä hyvin ja on pulpetti on heti valmis käyttöön. Niin uudenveroinen kuin vaan voi toivoa :)

Heippadii. Eksyin tähän ketjuun ihan jonkun muun takia kuin pulpettien. Mutta kuitenkin, mun äitillä on Hämeenkoskella (Lahden vieressä) huonokuntoisempia 2-istuttavia koulupulpetteja, 30e/kipale. Soitelkaa suoraan 0400 498 255 /Anja Kesti-Kärnä ja terveiset espoon pojalta :)

Hei! Etsin koulun aloittavalleni tytölle kahden istuttavaa vanhaa pulpettia, jonka ei tarvitse olla tiptop kunnossa. Voin parannella sitä itse. Pitäisi olla Tuusula.Järvenpää-Mäntsälä-Lahti-Porvoo suunnalla kohtuu hintaan. Jos sinulla on sellainen, soitatko 045-8049911/Kristiina

Yhteistyössä