Kahden euron erikoiskolikot (Euro 10 vuotta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hephep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hephep

Vieras
Joko ootte nähneet näitä uusia rahoja kassalla tai saaneet vaihtorahana? Itse en ole vielä nähnyt. Olen yrittänyt ottaa talteen jos on tullut eteen noita vähän harvinaisempia muita rahoja.

En ollut kuullutkaan. Täytyy tarkkailla... mutta olitteko muut jo kuulleet tosta ihmisoikeuksien julistuksen rahasta? Linkissä löytyy oikealla palstalla pieni uutinen. En tollasiinkaan ole törmännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän? :o

no oisko just toi ihmisoikeuksien julistuksen erikoisraha? kato linkistä.

sinänsä aika erikoista mun mielestä, että noinkin paljon noita erikoispainoksia otetaan... mistä sitä tavallinen ihminen tietää onko oikea raha vai väärennös?

Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän? :o

Ai tämä
2e_erikoiseuro_suomi_ihmisoikeudet.jpg

http://www.kolikot.com/uutiset/32

Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:

sinänsä aika erikoista mun mielestä, että noinkin paljon noita erikoispainoksia otetaan... mistä sitä tavallinen ihminen tietää onko oikea raha vai väärennös?

:o Täytyypä kertoa tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:

:o Täytyypä kertoa tytölle.

joo toi kolikko on muuten 19,95 arvonen ..

Alkuperäinen kirjoittaja 12:
joo toi kolikko on muuten 19,95 arvonen ..

Ainoastaan Monetan pilleriin pakattu proof-laatuinen. Kierrosta kerätyistä ei juuri 2? enempää saa. Ainoastaan ensimmäinen ns. risuraha 2? on arvokas kierrostakin, niitä löysin ensimmäiset vasta tämän vuoden alusta, vaikka ilmestyivät vuosikausia sitten.

Yhteistyössä