H
hephep
Vieras
Joko ootte nähneet näitä uusia rahoja kassalla tai saaneet vaihtorahana? Itse en ole vielä nähnyt. Olen yrittänyt ottaa talteen jos on tullut eteen noita vähän harvinaisempia muita rahoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän?![]()
no oisko just toi ihmisoikeuksien julistuksen erikoisraha? kato linkistä.
sinänsä aika erikoista mun mielestä, että noinkin paljon noita erikoispainoksia otetaan... mistä sitä tavallinen ihminen tietää onko oikea raha vai väärennös?
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän?![]()
Ai tämä![]()
http://www.kolikot.com/uutiset/32
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja edellinen:Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:Mun tytöllä on/oli joku erikois euro. Ihan kuin siinä olis ollut kultainen sydän?![]()
no oisko just toi ihmisoikeuksien julistuksen erikoisraha? kato linkistä.
sinänsä aika erikoista mun mielestä, että noinkin paljon noita erikoispainoksia otetaan... mistä sitä tavallinen ihminen tietää onko oikea raha vai väärennös?
Täytyypä kertoa tytölle.
Alkuperäinen kirjoittaja 12:joo toi kolikko on muuten 19,95 arvonen ..
Alkuperäinen kirjoittaja Deina:Meilläkin on muistaakseni kaksi jotain erikoiseuroa, toisessa oli kyyhkyn kuva, toista en muista. Tallessa nekin on. Tietääkös joku tuosta kyyhkystä?
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:Hei
osaako joku sanoa, minkä arvoinen tuo sydän euro on? mulla olisi kaksi...![]()