Kahden alkion siirto?

No heippa;-)

Meillä on meneillään 2. ICSI, punktio oli eilen, ja siirto (toivottavasti!) huomenna. Onko ketään, joille on siirretty kaksi alkiota kerralla, ja millaisin tuloksin? Ollaan miehen kanssa ajateltu huomenna lääkärille ilmoittaa, että haluaisimme kaksi alkiota kerralla, ikääkin jo minullakin 36, miehellä 38, ja jonkin verran onnistumisen mahdollisuus kasvaisi, tosin myös kaksoisraskauden, muttei kai sekään nyt niin maita kaataisi;-)

Eli kokemuksia muilta samassa tilanteessa olleilta, kiitos, ja aurinkoista kesää ja plussaonnea kaikille =)
 
Hei,
minulle on siirretty Ivf-hoidoissa kaksi alkiota, ekalla kerralla ei kumpikaan kiinnittynyt, myös toisessa siirrettiin kaksi joista sitten kiinnittyi toinen ja syntyi terve poika. Myöhemmissä pas:ssa ja ivf:ssä siirrettiin vain yhdet joista kumpikaan ei kiinnittynyt. Nyt on kovasti mietinnässä että miten tuossa elokuun hoidossa oikein tehtäisiin.
 
Elikkä meillä oli se eka ivf helmikuussa, ja silloin kans kysyin jotta saisko kaksi alkiota... Ikää vasta 24, mutta omalääkäri sanoi, että se on aina potilas(mies ja nainen) jotka päättävät montako alkiota laitetaan. Toki alkiot siirtävä lääkäri aina suosittelee (voimakkaasti) yhden alkion siirtoa. Meillä vähän kättä väännettiin siitä et laitetaanko yks vai kaks ku molemmat oli priimaa.Tahtoni sain pitää ja molemmat laitettiin mutta kumpikaan ei tarttunut.

Syyksi lääkäri ilmoitti, miksi vain yksi laitettaisiin, ku kaksosissa on niin kova hoitaminen. Ei puhunut kaksosraskauden riskeistä mitään... :xmas: :x :xmas: :eek: :heart:
 
Minulle lääkäri ehdotti kolmannessa siirrossa (ekan icsi:n toinen pas) että kaksi siirrettäisiin.
Toinen alkio kiinnittyi. Lääkäri sanoi kaksoissiirron nostavan raskaaksituloprosenttia n. 40%, ja toisaalta kaksoisraskaden mahdollisuuden olevan todella pieni,vain n. 4%.
 
Meillä oli 1. IVF ja kaksi alkiota saatiin. Toinen oli 2 luokkaa ja toinen 3 eli ei ois kestäny pakastusta. Lääkäri ehdotti kahden alkion siirtoa ja näin tehtiin. Viime viikolla plussasin. Vielä en tiedä onko yksi vai kaksi mukana.
 
meillä saatiin siirtovaiheeseen vain kaksi alkiota ja molemmat sitten siirrettiin. Nyt meillä on nelivuotiaat kaksoset B) Raskaus oli aika vaikea ja pelkoja täynnä, eikä se lasten alkutaivalkaan ihan sileä ollut, mutta nyt ovat terveitä ipanoita. Kovasti täytyisi miettiä, jos uudestaan samaan tilanteeseen joutuisin nykyisellä kokemuksella.
 
Mulla siirrettiin ekassa IVF:ssä 2 alkiota, kun ei ollut mikään 6:sta mikään valioyksilö ja eivät TYKSissä osanneet päättää näistä kahdesta kumpi olisi parempi ja mulle kävin kahden alkion siirto vaikka olikin vasta eka hoito menossa.. Yksi sitten kiinnitty ja siittä nyt raskaana, menossa 21+2

Onnea Dooris-71:lle hoitoon :hug:
 
Meillä on siirretty kerran yksi alkio ja kaksi kertaa kaksi alkiota. Tämä jälkimmäinen kerta oli nyt kesäkuussa. Tästä plussasinkin, mutta on ilmeisesti jäänyt kemialliseksi raskaudeksi tai on kohdunulkoinen raskaus tai jotain, koska hcg nousee liian hitaasti. Tilannetta vielä seuraillaan. Aikaisemmista siirroista ei edes tarttumisyritystä.
Tsemiä teidän hoitoonne!! :flower:
 

Yhteistyössä