käyttökokemuksia Emma Bestar -vaunuista!?


Elikkä ensimmäiset vaunut olis hankinnassa pian, olen ajatellut Emma bestar -vaunuja, jotka vaikuttaa näpsäköiltä ja hinta/laatu suhteeltaan hyviltä...

Onko kellään kokemuksia kyseisistä vaunuista? Hyviä tai huonoja käyttökokemuksia kuulisin mielelläni. :)
 
Mä harkitsin niitä vuosi takaperin esikoiselleni, mutta totesin ne kamalan kömpelöiksi pökkelöiksi, ei kunnon jousitustakaan...

Seurailin lehti-ilmoituksia ja löysinkin muutaman vuoden vanhan käytetyt hyväkuntoiset Teutoniat joista maksoin 140 ?.
Ja oli loistovalinta mun kohdalla!!
 
niihin emmoihin on tänä vuonna lisätty jousitukset.... :) Eikä ne kovin pökkelöiltä vaikuttanu mut lähinnä mietin sitä kun oon myös miettiny Carena -merkkisiä vaunuja jotka oli tosi kevyet ja näpsäkät mutta kuulin että ne kitisee ja nitisee kovasti. Siihen menis hermot mulla...
 
Mulla oli kuopuksella Emman yhdistelmät ja olin tyytyväinen. Kevyet pukella ympäriinsä eikä mun mielestä ollu mitenkään kömpelöt.
Mut sit ku tuli aika vaihtaa rataskäyttöön niin ne oli ainaki kaupunkioloissa kömpelöt, kuten kyllä mun mielestä kaikki yhdistelmärattaat.
Kauppakierrosrattaiksi oli sit Carenan "halpismatkarattaat" jotka oli sutjakammat kapeillaki käytävillä.

Summa summarum, suosittelen noita Emmoja kyllä!
 

Yhteistyössä