Käyttekö ylipainoiset kylpylässä/uimassa?

• Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti
äitykkä
Itelläni nyt tiukka paikka; mies ehdotti perjantaiksi holiday club kylpylässä käyntiä muksujen kanssa kun syyslomakin sitten loppumassa. Tykkään kyllä vedessä räpiköidä ja tiedän miten iloisia lapset reissusta olisivat, mutta HÄPEÄN näyttäytyä uimapuvussa. :(

Ulkomailla kyllä kekkuloin bikineissä kun oli kuumuuden takia pakko vaan kotisuomessa uimassa käynti on yhtä piinaa...

ylipainoinen vieras
Kokemuksesta voin sanoa, että suurin osa kyllä katselee ihan niitä omia lapsukaisiaan siellä vedessä. Ja ei todellakaan ole kaikki mitään missin mittaisia. Rohkeasti sekaan vaan! Kiva ehdotus mieheltä. :)

Rukoilijasirkka
Tuskin kukaan oikeasti toisten vartaloita jossain kylpylässä kyttää, ihan rohkeasti vaan, kauheeta, jos alkaa elämä ja hauskanpito rajottua ulkonäköpaineiden takia.

Laylah
En ole mikään hiukan ylipainoinen vaan suorastaan lihava ja uin kyllä ihan säännöllisesti sekä kylpylässä, että uimahallissa. On minusta tosi hyvää ja tehokasta liikuntaa. En mene sinne muita kattomaan ja tuskinpa muutkaan minua.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuskin kukaan oikeasti toisten vartaloita jossain kylpylässä kyttää, ihan rohkeasti vaan, kauheeta, jos alkaa elämä ja hauskanpito rajottua ulkonäköpaineiden takia.
Kyllä mä ainakin katon jos joku mooses tulee bikinit päällä rannalle, tai kylpylään, kattoo kyllä moni muukin, paitsi nyt et tietenkään sinä kun kaikki on sun mielestä kaunista.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä mä ainakin katon jos joku mooses tulee bikinit päällä rannalle, tai kylpylään, kattoo kyllä moni muukin, paitsi nyt et tietenkään sinä kun kaikki on sun mielestä kaunista.
Ehkä ei kannata niin paljon kiinnittää huomiota muiden ulkonäköön? :)

äitykkä
Jospa sitä itsekin saisi tsempattua ja lähdettyä hyvillä mielin pulikoimaan. Ajateltiin vielä sellasena yllärinä että pakataan vaan mukelot autoon ja sanotaan että lähdetään muuten vain ajelemaan eikä paikka selviä vasta kuin perillä...

Mieheltä tosiaan kiva ehdotus, se kun ei ajattele mun koosta samoin kuin itse ajattelen. Kelpaan hälle tällasena kuin oon. <3

Missien missi
Miksi sä katot? Näkyy ne kilot vaatteittenkin päältä ja uikkari nyt sattuu olemana uima-asuste, ei mikään esittelyvaatekappale. Eikö ne lihavat saisi tulla sinne rannalle? Miksi halveksit?

ongelmainen
Alkuperäinen kirjoittaja klups:
en käy just toin takia
en pysty käymään kun on löllöä sellua. myös saunatilanteet naisporukassa hävettää kun kaikki muut yleensä sellasia hyväkroppasia ja kiinteä rintaisia. kesälläkään ei voi olla missään rannalla tms ystävien kaa uikkareis varsinkaan jos on myös miehiä näköpiirissä. en pidä myöskään ikinä sääriä paljastavia vaatteita koska on niin kamalat sääret "puupölkyt"

Lilli
En tietenkään käy, teltta päällä istun kotona, hyvä kun suihkuun yksin ilkeän mennä :( NO HALOO, viime viikolla oltiin kylpylässä ja käyn vesijuoksussa, piupaut siitä mitä mun kiloista muut ajattelee!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Missien missi:
Miksi sä katot? Näkyy ne kilot vaatteittenkin päältä ja uikkari nyt sattuu olemana uima-asuste, ei mikään esittelyvaatekappale. Eikö ne lihavat saisi tulla sinne rannalle? Miksi halveksit?
Uikkarit päällä ne kaikki oksettavat makkarat ja sellut hyllyy.

äiti4
Alkuperäinen kirjoittaja Paksu bikinikeiju :
No voi hyvät hyssykät, TOTTAKAI! ja kiloja on todella reippaasti, yli 100 kg. :D

Sinne vaan sekaan!
peesi tälle! en mä siellä omista kiloista jaksa välittää, mulla kaikki huomio menee lasten vahtimiseen, en mä siellä jouda ketään laiheliinejakan kyttämään ja kadehtimaan joten tuskin nekään mua jaksaa tuijotella ja kauhistella

Vieras
Itselläkin tuo on ollut todella kova paikka varsinkin kun kiloja on reilusti yli sata, eli en mikään ihan kiinteä pakkaus. Kieltäydyinkin pitkään menemästä uimapuvussa jonnekin missä on muitakin ihmisiä kunnes oma tytär tuli siihen ikään että todella nauttii uimisesta ja vedessä melskaamisesta. En halua että lapseni joutuvat luopumaan hauskoista asioista mun itsetunto-ongelmieni vuoksi. Tiedän että monille ei ulkonäkö ole mikään syy olla menemättä minnekään mutta oma äitini aikanaan mulle tän käyttäytymismallin opetti ja päätin etten halua sitä opettaa tyttärelleni. En ole sinut oman kroppani kanssa mutta mun lasten ei tarvi sitä tietää, ehkä itse selviävät vähemmillä komplekseilla kuin minä.

T.O.Maatti
Itselläkin tuo on ollut todella kova paikka varsinkin kun kiloja on reilusti yli sata, eli en mikään ihan kiinteä pakkaus. Kieltäydyinkin pitkään menemästä uimapuvussa jonnekin missä on muitakin ihmisiä kunnes oma tytär tuli siihen ikään että todella nauttii uimisesta ja vedessä melskaamisesta. En halua että lapseni joutuvat luopumaan hauskoista asioista mun itsetunto-ongelmieni vuoksi. Tiedän että monille ei ulkonäkö ole mikään syy olla menemättä minnekään mutta oma äitini aikanaan mulle tän käyttäytymismallin opetti ja päätin etten halua sitä opettaa tyttärelleni. En ole sinut oman kroppani kanssa mutta mun lasten ei tarvi sitä tietää, ehkä itse selviävät vähemmillä komplekseilla kuin minä.
Tää on hyvin kirjoitettu. Ollaan me paksummat hyviä esimerkkejä lapsillemme, että lihavankin elämä voi olla mukavaa.

Yhteistyössä