Käyttääkö teidän lapset samaa kylpyammetta?

  • Viestiketjun aloittaja pöpöjen takia
  • Ensimmäinen viesti
pöpöjen takia
Ei takoita, että kylpeekö samassa vedessä vaan ihan vaan samaa ammetta? Neuvolan täti oli sitä mieltä, että vauvaa ja taaperoa ei voi pestä samassa ammessa vaan se pitäisi vähintäänkin desinfioida käyttöjen välissä. Suositteli eri ammeita.
 
terkka
No ihan hyvin voi käyttää! Mut ei mitään pyykkien liottamisia tai koiranpentujen pesemistä siinä samassa. Mut muutenhan ne on ihan saman perheen pöpöjä ja tarttuvat kyllä ihan muutenkin.
 
kaisa
käyttää... tosin yleensä meil ei 2v enään lorki ammeessa, ku sille on sitä varten ISO vati, mut välillä haluaa vaahtokylpyyn.
Huuhdellu oon vain sit lasten välissä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja amme on turha:
Meidän kuopus kävin vain suihkussa jo vauvana. Esikoinen käytti ammetta, mut jälkikäteen ajatellen se oli ihan turhaa. Suihku oli paljon helpompi vaihtoehto.
Mutta kun siellä ammeessa on niin paljon kivempi läiskytellä kun suihkussa :D
 
LOL
Mä luin joskus kaksplussasta et joku oli '80luvul saanu kans tiukat ohjeistukset neuvolasta et ei vai äiti mennä samaan suihkuun vauvan kanssa, että siitähän tulee vauvalle pöpöjä. Meillä sekä suihkutellaan, että kylvetään ja kun toinen tulee niin ihan saavat yhdessä nää ekat vuodet ainakin sen tehä. Tällä viikolla kävi tyttö naapurin tytön kanssa samassa kylvyssä kans, hauskaa oli molemmilla. Pesut nyt on muutenki tapana sit tehä vikaks suihkulla, mut en mä ny usko et tolla muutenkaan ois mitään tautia moisesta tullo :D
 
heh
Meillä ei oo ollut ammetta. Mies on aina tykännyt mennä vauvan kanssa yhdessä lämpimään suihkuun. Siitä on tullut heille se yhteinen oma juttu, mies lauleskelee vauvalle suihkussa ja vauva nauttii yhteisestä hetkestä isän kanssa.
 

Yhteistyössä