Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Älä nyt, ei me sua pois potkita vaikka siitä rytkystä tykkäätkin n =)Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Nyt vasta tajusin klikata isommaksi sitä kuvaa *pyörtyy*
Perun sanani, toi on miljoona kertaa pahempi kun teinirytkyt kaupoissa.
No se sininen värihän on nyt kuuminta muotia! Ja muodottomat tunikat myösAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Huhhuh, mutta jos oikein kauan säästät, niin nuo saattaa tulla joskus vielä muotiin. ;- )
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Älä nyt, ei me sua pois potkita vaikka siitä rytkystä tykkäätkin n =)Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta kun en tykkää!
Lue vaikka eka kommentini, ja tokakin uudestaan.
Onhan nyt 80-luku muodissa taas, mut muhun se ei uppoa. Joku voi tietty tykätäkin käyttää, mut jotka mut tuntee niin tietävät että en ikimaailmassa tollasia rytkyjä päälleni pukisi.
Joku muukin on siis tietoinen siitä, mitä jengi nyt käyttää. VAIKKA ei itse noista itse niinkään välitä.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No se sininen värihän on nyt kuuminta muotia! Ja muodottomat tunikat myösAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Huhhuh, mutta jos oikein kauan säästät, niin nuo saattaa tulla joskus vielä muotiin. ;- )
Joo mä täällä oon kateellinen kun ei mulle kukaan tuo noin ihania vaatteita :'(Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Älä nyt, ei me sua pois potkita vaikka siitä rytkystä tykkäätkin n =)Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta kun en tykkää!
Onhan nyt 80-luku muodissa taas, mut muhun se ei uppoa. Joku voi tietty tykätäkin käyttää, mut jotka mut tuntee niin tietävät että en ikimaailmassa tollasia rytkyjä päälleni pukisi.
Älä nyt hermostu =) Huumoria kehiin.... (ja kyl mä tiedän et salaa ihailet sitä mekkoa.... )
Tulihan se sieltäAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Joo mä täällä oon kateellinen kun ei mulle kukaan tuo noin ihania vaatteita :'(Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:Älä nyt, ei me sua pois potkita vaikka siitä rytkystä tykkäätkin n =)Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta kun en tykkää!
Älä nyt hermostu =) Huumoria kehiin.... (ja kyl mä tiedän et salaa ihailet sitä mekkoa.... )
Toi sininenkin vielä pukisi mua NIIIIIN hyvin, ihan on mun lempiväri (yeah sure! )
Saa minuu lähestyä jos ihan oikeesti oot sitä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:No, jos haluat, niin saa lähettää tänne. Sovitan sitten ja jos ei sovi tai en tykkää, niin annan anopille ja hän saa laittaa kirpputorille. Tai saattais noista joku larppaajakin kiinnostua.
Minkä kokoisia vaatteita ovat?
Vähän ovat isoja, minä kun oon sellainen 36-38 kokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saa minuu lähestyä jos ihan oikeesti oot sitä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:No, jos haluat, niin saa lähettää tänne. Sovitan sitten ja jos ei sovi tai en tykkää, niin annan anopille ja hän saa laittaa kirpputorille. Tai saattais noista joku larppaajakin kiinnostua.
Koot on 38-44 (tarkemmin en kattonu mut tuota luokkaa)
No ehä minä nyt noista kehtaa mitään ottaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Vähän ovat isoja, minä kun oon sellainen 36-38 kokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saa minuu lähestyä jos ihan oikeesti oot sitä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:No, jos haluat, niin saa lähettää tänne. Sovitan sitten ja jos ei sovi tai en tykkää, niin annan anopille ja hän saa laittaa kirpputorille. Tai saattais noista joku larppaajakin kiinnostua.
Ei kai niistä maksaa tartte?
Pistetään postikulut puoliksi?Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:No ehä minä nyt noista kehtaa mitään ottaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:Vähän ovat isoja, minä kun oon sellainen 36-38 kokoinen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Saa minuu lähestyä jos ihan oikeesti oot sitä mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:No, jos haluat, niin saa lähettää tänne. Sovitan sitten ja jos ei sovi tai en tykkää, niin annan anopille ja hän saa laittaa kirpputorille. Tai saattais noista joku larppaajakin kiinnostua.
Ei kai niistä maksaa tartte?
Höh! Pitäskö pistään kirpparille lahjoitetaan
Vai nolottaisko minuu liikaa :ashamed:
postikulut kyllä pitäs jotenkii kustantaa
*reps kops*Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Neliö jossa on yks nappi ja hihat