Käyttääkö joku vielä OIKEESTI tämmösii vaatteita?? Ihan vaan nyt kyselen!! (lisää kuvia)

Suora "pötkö" mekko noin polviin asti


Musta ohut yhellä napilla ja olkatoppauksilla varustettu onks toi ny sit joku jakku-juttu mikä lie


Nilkkoihin asti pitkä mekko, kullan värisillä napeilla ja takana narut.


muunmuassa tommosii minulle vanhempi immeinen toi ja sanoi että varmasti tykkäät :eek:
Ei siis oo ihan minun vaatteita!!

Niin ja se sanoi että kun noita mekkoja ei oo vissiin koskaan ees käytetty, että uusia.
 
neljä-ilman-viidettä
No jos muotoonommeltu ja suora on vierekkäin, niin kyllä minäkin sen muotoonommellun otan.

Lähdin liikkeelle ajatuksesta, että nuo vaatteet on jo olemassa. En minä lähtisi mustaa jakkua uusimaan tuosta noin vaan, koska ainakin ne laadukkaammat maksaa aikalailla. Sit on eri asia jos sitä jakkua käyttää päivittäin/usein, mutta harvalla käytöllä minulla ei ainakaan ole varaa lähteä tuollaisen syyn takia uutta hommaamaan...
 
No nuo mekothan on nyt kovinta muotia! Legginsit jalkaan ja vuö tuohon rintojen alle niin sehän on viimeisintä huutoa...

Mutta mä en silti pistäis päälleni :|
Ja eihän nuo varmasti vanhan ihmisen mielestä kamalia ole, heidän mielestään muoti on edelleen samaa kuin 30 vuotta sitten :D (juu en yleistä, poikkeuksiakin löytyy.. )
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Toi eka muuten legginsien ja paksun vyön kanssa vois olla ihan käyttökelpoinen, kun tarkemmin miettii (ja näkemättä sen paremmin ).
Mulle tulee siitä mieleen navettamekko =), että näin ne mielipiteet vaihtelee =)

 
Täällähän satelee iha samoja kommentteja kuin mitä minun päässäni pyöri kun noi sain :D
En viittiny sille ihmiselle suoraan sanoa kun niin innoissan oli kun toi noi. En oo uskaltanu kattoa mitä muuta siinä säkissä on :D

Pamppelsson: saat sen jos haluut :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Toi eka muuten legginsien ja paksun vyön kanssa vois olla ihan käyttökelpoinen, kun tarkemmin miettii (ja näkemättä sen paremmin ).
Mulle tulee siitä mieleen navettamekko =), että näin ne mielipiteet vaihtelee =)
Toi se tuli minullekin mieleen :ashamed:
Ja mie asun kerrostalossa, meillä ei oo lehmiä :saint:
Eikä lasketa minuu mukaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Toi eka muuten legginsien ja paksun vyön kanssa vois olla ihan käyttökelpoinen, kun tarkemmin miettii (ja näkemättä sen paremmin ).
Mulle tulee siitä mieleen navettamekko =), että näin ne mielipiteet vaihtelee =)
Siltähän se näyttää, juu.
Mutta kun katselee mitä hirvityksiä nuorisokin käyttää niin enpä usko et toi olisi vyön kanssa yhtään sen pahempi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Täällähän satelee iha samoja kommentteja kuin mitä minun päässäni pyöri kun noi sain :D
En viittiny sille ihmiselle suoraan sanoa kun niin innoissan oli kun toi noi. En oo uskaltanu kattoa mitä muuta siinä säkissä on :D

Pamppelsson: saat sen jos haluut :D

:eek:
Kiitos mutta ei kiitos! En pukisi päälleni, edes navettaan (jota meilläkään ei ole )

 
Keijumetsän Lilja
No, jos haluat, niin saa lähettää tänne. Sovitan sitten ja jos ei sovi tai en tykkää, niin annan anopille ja hän saa laittaa kirpputorille. Tai saattais noista joku larppaajakin kiinnostua.

Minkä kokoisia vaatteita ovat?
 
neljä-ilman-viidettä
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
:LOL: :LOL: :LOL:
Nyt vasta tajusin klikata isommaksi sitä kuvaa *pyörtyy*
Perun sanani, toi on miljoona kertaa pahempi kun teinirytkyt kaupoissa.
Älä nyt, ei me sua pois potkita vaikka siitä rytkystä tykkäätkin n =)
 

Yhteistyössä