käyttääkö joku oikeasti pillereitä vaan sen takia että ukko vois vetää paljaalla?

  • Viestiketjun aloittaja humallus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
:LOL: ajattelen vain teidän parasta, koska en halua saman sukupolven naisille syöpää pillereiden takia. niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä. lääkefirmat ja niiden edustajat eivät vaan sitä teille hyväuskoisille ja sinisilmäisille usko.
MitäkäHÄH?!?! Voihan vide, tähänkin pitää siis vetää salaliittoteoriat? :LOL:

Itse käytin pillereitä, koska olin pitkässä suhteessa eikä haluttu lapsia. Ei tarvinnut pelätä pettämistä, koska oli luotettava mies. Niin helppoa se on :)
 
humallus
[QUOTE="Mirja";27035879]Sain ne koviin kuukautiskipuihin ja käytin vuosia kunnes ne ei enään tehonneet kipuihin ja jätin pois, kivutkin ovat silti pysyneet pois- outoo..kadun että aloin koskaan käyttämäänkään koska ne ehkä aiheuttivat kystat jotka nekin häipyivät itsestään kun lopetin pillerit, ne ovat MYRKKYÄ elimistölle ja niitä tyrkytetään liian helposti naisille![/QUOTE]

aivan niin. ne aiheuttavat rintasyöpää jne
 
humallus
[QUOTE="vieras";27035895]MitäkäHÄH?!?! Voihan vide, tähänkin pitää siis vetää salaliittoteoriat? :LOL:

Itse käytin pillereitä, koska olin pitkässä suhteessa eikä haluttu lapsia. Ei tarvinnut pelätä pettämistä, koska oli luotettava mies. Niin helppoa se on :)[/QUOTE]

totta joka ikinen sana. niissä pillereissä liikkuu isot rahat.
 
b
olen kuullut mutta silti ihmettelen kovasti. sellaisissa ihmisissä on sitten jotain pahasti vialla jos ei tavallinen särkylääke auta.
Viasta ny tiedä mutta naisilla jokaisella on omanlaisensa menkat ja oireet. Mulla esim oli ennen raskautta siinä hilkulla että auttoko burana ja suunnilleen yrjösin kivusta. Mutta mutta...minnekäs se vika ja paha sellanen meni kun lapsen jälkeen en aina tarvi enää mitää lääkettä? Eikai raskaus parantanu pahaa vikaa?
 
"vieras"
totta joka ikinen sana. niissä pillereissä liikkuu isot rahat.
No totta helvetissä liikkuu, eihän mikään firma nyt millään leipäpalkalla voi kehittää uusia lääkkeitä! Mitä ihmettelemistä siinä on? Autoteollisuudessakin liikkuu isot rahat, oletko sitten ostamatta myös autoa? Sekinhän aiheuttaa syöpää, tunkee sitä myrkkyä pakokaasusta...
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
IhanaValo
No on siinä lisäks semmonen syy, ettei enää lapsia tahdottais mut ei ikä riitä vielä piuhojen katkasuun meil kummallakaan, lapsia "vain" 2 kpl, joten siksikään eivät ala ko. toimenpidettä tekemään. Ja koska en kierukkaa tms. halua ja tuo mieskin on samana pysynyt jo päälle 10 vuotta niin ei jaksas alkaa minkään kumienkaan kans pelleilemään..
 
"vieras"
miksi et syö tavallista särkylääkettä. auttaa varmasti.
:D Kuule kyllä söin aikoinani vaikka mitä särkylääkkeitä. Eipä ne auttaneet kipuihin, eikä vuodon määrään. Ihan lääkärin suosituksesta kokeilin sitten pillereitä. Nyt on ihanaa, kun syön 3 kk pillereitä putkeen, kuukautiset tulee harvemmin, kipuja ei juurikaan ole eikä vuotokaan kestä kuin 5 päivää. Hemoglobiinikin on korjaantunut huomattavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä kumi;27035822:
ja muuten paljon puhutaan kuinka miehen tulee huomioida myös naisen mielihyvä seksissä. Miksi emme siis huomioisi myös miehiämme ja antaisi heidän nauttia kunnolla? :)
Näimpä :) kyllä minä ainakin tahdon miehelleni mahdollisimman hyvää seksiä tarjota.
 
Lisäksi naiset ovat keskimäärin paremmantuulisia saatuaan spermasta tarvittavan hormoniannoksen. (Kertoikohan minulle tämän joku mies ja mahtoikohan sillä olla tutkimusviitteet kunnossa, lähdekritiikki iski, en enää muista mistä kuulin)
 
Lisäksi naiset ovat keskimäärin paremmantuulisia saatuaan spermasta tarvittavan hormoniannoksen. (Kertoikohan minulle tämän joku mies ja mahtoikohan sillä olla tutkimusviitteet kunnossa, lähdekritiikki iski, en enää muista mistä kuulin)
varovasti myönnän että saatan olla syyllinen tämän väitteen julkituontiin, luin sen muistaakseni Iltalehden sivuilta
 
"vieras"
Oishan se kivaa panna ilman kumia mutta hormonaalinen ehkäisy ei mulle sovi. Toisaalta ehkäisymielessä toimisi loistavasti kun olin pöhöttynyt, masentunut ja haluton :D j
 

Yhteistyössä