Käytkö yksityisellä vai kunnallisella hammaslääkärillä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
..
Kunnallisella aina käynyt. Toimii mielestäni ihan hyvin. Akuuttiaikoja löytyy, jos tarve on ja muuten kun pitää huolen, että ilmoittautuu aina puoli vuotta ennen tarkastusjonoon, niin kyllä sinne sitten aina pääsee. Parissa isossa kaupungissa olen asunut ja nyt täällä pienemmässä. Ihan hyvää hoitoakin olen saanut, ei mitään valittamista!

"Nitta"
Yksityisellä. Kyllästyin selittämään vaihtuville hammaslääkäreille, miten puudutteet eivät sovi, joten käyn yksityisellä joka on aina sama, jottei tarvitse ladella reunaehtoja kerta toisensa jälkeen ja pelätä, tuliko ne nyt huomioitua...

[QUOTE="Nitta";26015982]Onnittelut, Anatolia, olet osunut hienoon väliin eli saat aina tuttua palvelua :)[/QUOTE]

Mua henk.koht. ei yhtään haittaisi, jos saisin vaihdettua toiselle hammaslääkärille: tämä nykyinen on ihan väärässä päässä kaupunkia. Mutta kun on joku typerä omalääkärijärjestelmä, ja tuolle hammaslääkärille osuin aikoinaan sattumalta kun piti saada akuuttiaika samalle päivälle, niin naimisissa ollaan varmaan ikuisesti sitten :D

Suuhygienistiäni en kyllä vaihtaisi: kaikki aikaisemmatkin on olleet ihan jees, mutta tämän nykyisen kanssa (jolla olen käynyt pari kolme vuotta) natsaa kaikki. Huumorintajua myöten :)

Yksityisellä. Pelko on mahtavaa ja olen onneks löytäny aika edukkaan pienen klinikan jossa on erikoistuttu pelkopotilaisiin.

Sinne siis!

plus siks et täälä on 6-12kk jonot julkiselle niin joo ei. Yleensä saan ajan joko seuraavalle pvälle tai ainaki samalle viikolle.

Viimeksi muokattu:
Kävin yli kymmenen vuotta yksityisellä kun sairaskassa maksaa. En oikein ollut ikinä täysin tyytyväinen. Sitten kerran tuli sellainen äkillinen tilanne ja menin kunnalliseen enkä sen jälkeen ole enää yksityisellä käynytkään. Kunnallisella paljon parempi palvelu, miellyttävämpi henkilökunta ja parempi lopputulos.

Mun hammaslääkäri, tai oikeamminhan hän on hammaskirurgi, toimii sekä yksityisenä että kunnallisella puolella. Kunnallisessa käyn mutta tällä samalla lääkärillä joka kerta. Oon kas pelkopotilas mutta oma lääkärini on aivan mahtava ja ottaa tämän huomioon joka asiassa. :)

hik
kunnallisella, aina olen saanut akuutissa tarpeessa hyvän palvelun ja hoidon, jonot täällä noin vuoden mittaisia, mutta siihen osaa kyllä varautua, käyn säännöllisesti kahden vuoden välein suuhygienistillä.

Yhteistyössä