Käytkö Tuurissa Suomen suurimmassa kyläkaupassa

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
tuurissa joka vuosi
kerran vuoteen tulee käytyä kun mennään sitä kautta isomummulaan, yleensä juur tivolin aikaan niin lapset pääsee huvitteleen. mun mielestä tavaran laatu huonontunut vuosi vuodelta mut cd/dvd levyt on edullisia ja hyvä laaja valikoima.
 
"piipi"
Halpa lomakohde kun lapset saa ajella junalla ja mennä ilmaiseen tivoliin. Äiti saa ostaa halpoja pesuaineita, isä ruuvimeisseleitä... Myös edullisen puhelimen olen löytänyt kun möivät iphone 4s kytkyhintaan ilman kytkyä....
 
"kyläilijä"
Tuosta tivolista.. Onko se ilmainen niinkuin moni täällä kirjoittanut? Miksi aku ankka lehden mukana tuli oikein lahjaksi 29€ arvoisia rannekkeita sinne tivoliin? Mainoskikkako?
 
"vieras"
[QUOTE="kyläilijä";28781282]Tuosta tivolista.. Onko se ilmainen niinkuin moni täällä kirjoittanut? Miksi aku ankka lehden mukana tuli oikein lahjaksi 29€ arvoisia rannekkeita sinne tivoliin? Mainoskikkako?[/QUOTE]

Ei ole ilmainen vaan ranneke on sen 29e, mutta ainakin paikallisissa ilmaisjakelulehdissä (oisko ollut just joku keskisen mainoslehti) on silloin tällöin ollut ilmaislippuja, eli niitä on aika helppo saada :) Ja niitä taitaa ihmiset myydä halvalla sitten esim. huutiksessa ym.
 
HippuTAR
Pari kertaa oon käyny sen jälkeen kun se on kunnolla alkanut kasvamaan. Eipä sielä oikein mitään ostettavaa ollu. Joskus parikyt vuotta sitte oli vielä käymisen arvoinen.
 
"Just"
Ei ollu mulle yhtään mitään! Kaikki kama sisustuksesta vaatteisiin on ihan samanlaista ja hintaista kuin oman kaupungin kaupoissa! Vaatteet ja kengät ne vasta pettymys olikin.. Ihan kamalan näköistä rutkua,..
Ei tarvii mennä kyllä uudestaan! Suorastaan pettymys oli.. Mut tulipahan käytyy :D
 
"Vieras"
[QUOTE="kyläilijä";28781282]Tuosta tivolista.. Onko se ilmainen niinkuin moni täällä kirjoittanut? Miksi aku ankka lehden mukana tuli oikein lahjaksi 29€ arvoisia rannekkeita sinne tivoliin? Mainoskikkako?[/QUOTE]

Infosta sai hakea ilmaisen lipukkeen.
Samoja sai myös ähtärin eläinpuiston lipunmyynnistä.

Netistä ei kannata mennä ostaan, tulee huijatuksi.

Tivoli alue on järkyttävän kuuma.
 
Ollaan käyty vuosia sitten kun se oli jo sellanen laajennettu halli ja bisnekset käynnissä. Haettiin äkkiä matkaevästä ja lähettiin. En tosiaan menis vartavasten läheltä tai kauempaa. Sillon aikanaan tuli käytyä usein kun se oli vielä vain kauppa ja asuttiin lähellä.
 
"vieras"
Kerran ollaan käyty joskus 15 v sitten ja ei kyllä jääny mikään häävi kuva. Meillä Ylivieskan Kärkkäinen lähellä ja tottunut siihen niin tuo Tuuri oli sit todella sekava ja sotkuinen Kärkkäiseen verrattuna. Eli en lähde ajamaan varta vasten montaa sataa km tuon takia. Jos ollaan joskus muuten menossa ohi niin sitte voi käydä.
 

Yhteistyössä