Käytkö koskaan halpahalleissa ostoksilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
m
Tarjoustalo on nykyään ihan pop, sillä siellä on halvimmat vaipat. :) Ennen ei juuri tullut käytyä, mutta kun nyt kun pampersit on tarjouksessa niin meikä juoksee paikalle.
 
Enpä juuri, ellei satu just ohikulkumatkalle ja jotain tärkeetä (esim pesuaine, pakkausteippi, paristot tms) puuttuu kotoa. Paitsi Saiturin pörssissä olen nykyään asioinut muutaman kerran, kun sieltä saa huulirasvaa jota ei enää muualla myydä |O
 
:)
Kyllä käyn useinki, valikoimat on todella hyvät ja usein hyviä tarjouksiaki. Eip kait ne sen kummempia ole ku muutkaa kaupat. Rikkaat käy Stockmannilla ja me köyhät käydää tokmannilla. :D
 
vieras
Kävin juuri eka kerran elämässäni halpa-hallissa ja olin positiivisesti yllättynyt. Tosi halpoja ja hyviä vaatteita, ehkä markettien tasoa, mut hinnat todella paljon halvempia kuin esim. cittarissa. Ostin paljon paitoja. Lisäks ostin veden- ja tuulenpitävät ulkoiluhousut hintaan 14.90 ja sen jälkeen olen käyttänyt niitä päivittäin. Harmi kun tuo kauppa oli vaan ohikulkumatkan varrella eli omasta kaupungista ei sitä löydy...
 
vieras
Meillä täällä Kuopiossa on Maxi-makasiini ja siellä tulee käytyä vain silloin tällöin. Mutta voi miten ihania ja edullisia löytöjä tekee Outokummun Tokmannilta kesämökin kauppareissuilla! Huvittavinta on se, että ne ovat samaa puljua...
 

Yhteistyössä