KÄYTETTYJEN VAATTEIDEN KAUPPOJEN PALVELUSTA

  • Viestiketjun aloittaja Birge
  • Ensimmäinen viesti
Birge
Olisin kiinnostunut tietämään, onko kukaan vienyt vanhoja lasten vaatteita myyntiin käytettyjen lastenvaatteiden kauppoihin.
Minulla on kokemusta kahdesta kaupasta ja olisin tyytyväinen,jos saisin tietää mahdollisia olemassa olevia kauppoja ja niiden palvelualttiudesta.

PÄIVIN PUOTI, Runeberginkatu 30, Töölö.
Arvio: Minusta palvelu ystävällistä ja myyjä ei ala arvostelemaan asiakkaan tuomia vaatteita liikaa, vaan mikäli ei halua ottaa myyntiin vaatetta, ilmoittaa yksinkertaisesti ystävällisesti, että ei halua ottaa tätä myyntiin. Päivin puodissa rahan saa heti käteensä.
Lisäksi kaupassa myydään jonkun verran uusiakin vaatteita ja leluja.


KIKAPOO, Hakaniemi
Arvio: Palvelu ala-arvoista. Myyjä valittaa työmääräänsä ja vaatteiden laatua,eikä myyntiin tahdo kelvata mikään. Myynnissä ei näytä kuitenkaan olevan mitään ihmeellisen näköistä, eikä uusia ainakaan yhtään.

Olisi kiva tietää muista vastaavista kaupoista lisää.
 
Itse olen vienyt selaista vaatetta myyntiin ja loput mitkä ei mene kaupaksi on lahjoitettu liikkeen kautta viroon.

Myyjä vien myynnistä 50% ja päättää itse hinnan, sillä ei kyllä itse rikastu, viimeksi puovipussillisesta tienasin 5e. Mutta toivottavasti vaatteet tuottavat Virossa sitten iloa.

Liike Mäntsälässä.
 
Birge, taisit tarjota kehnoja vaatteita kun eivät kelvaanneet !
Itse olen vienyt Kikapoohon jo ainakin parin vuoden ajan ja aika vähän tulee palautuspussukassa takaisin ja olen ollut erittäin tyytyväinen saamiini myynteihin.
Minun mielestä siellä on yllättävän paljon uusia vaatteita myynnissä, ehkä monikin vie käyttämättömiä koska tietää että siellä ei hintojaa laiteta kirppishinnoiksi.

Ja Se näkyy likkeestä että pitää olla puhtaita ja silitettyjä.
Mutta miten se olikaan kuin äiti sanoi...että se joku jotain...mihin kalikka kalahtaaaa !!!!!
 

Yhteistyössä