Käytettiin Vanea lääkärissä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks taas oot täällä raportoimassa , vaikka väität aina että et enää oo täällä.
Koska mä aiemmin kyselin täällä juttuja Vanen tilaan liittyen :whistle:
Ja ei sun raukka tarttee tätäkään ketjua avata jos niin paljon ärsyttää mä en ole missään sanonut olevani täältä pois lopullisesti.
Samalla käyn aina kattoo tämän puolen "uutiset" kun käyn päivittelemässä tota odotuspuolen pinoa :)

Voi jumalauta naiset!Ihan oikeasti,aikuiset ihmiset!!!Pitikö tämäkin ketju kääntää heti päälaelleen?Eikö voi vain pysyä asiassa,ja jos joku nimimerkki korpeaa noin paljon,niin kyseisen henkilön ketjut voi jättää avaamatta. Aamen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mikä Vanessalla on/oli? Joku ihanainen yrjö-kuumetauti mitä tuntuu nyt olevan kaikilla? :|
Sillä on ollut kova nuha/yskä ja eilen lensi kaaressa kaikki ruoat pihalle, eikä huolinut juomista, tänään ei iltapäivään mennessä ollut juonut tippaakaan jne :/
Mut lekurin jälkeen ruoka on pysynyt hyvin sisällä ja nokkamukista oon tyrkyttänyt sille juomista =)
Kuumetta sillä ei ole ollut ku yhtenä yönä.
Mulla on epäily et se oksentelu johtu siit limasta

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mikä Vanessalla on/oli? Joku ihanainen yrjö-kuumetauti mitä tuntuu nyt olevan kaikilla? :|
Sillä on ollut kova nuha/yskä ja eilen lensi kaaressa kaikki ruoat pihalle, eikä huolinut juomista, tänään ei iltapäivään mennessä ollut juonut tippaakaan jne :/
Mut lekurin jälkeen ruoka on pysynyt hyvin sisällä ja nokkamukista oon tyrkyttänyt sille juomista =)
Pikkumuksut, tai ainakin mun muksut, oksentaa kyllä aika useesti jos on kovasti limaa.
Vanskulle paranemisia. Minkä ikäinen Vanessa nyt jo on, jotain 8 kk?

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Pikkumuksut, tai ainakin mun muksut, oksentaa kyllä aika useesti jos on kovasti limaa.
Vanskulle paranemisia. Minkä ikäinen Vanessa nyt jo on, jotain 8 kk?
10kk kohta jo 11k :D

vieras
Oletko antanut Vanessalle koskaan pillimehua? Annettiin meidän pojalle ja se oli niin uus ja ihmeellinen juttu, että alkoi juomaan. Helppo painaa vain vähän purkkia niin mehua menee pillistä ja poika ihan ihmeissään joi menemään :)
Toivottavasti Vanessa alkaa paranemaan ja kunnolla juomaan ja syömään.
Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko antanut Vanessalle koskaan pillimehua? Annettiin meidän pojalle ja se oli niin uus ja ihmeellinen juttu, että alkoi juomaan. Helppo painaa vain vähän purkkia niin mehua menee pillistä ja poika ihan ihmeissään joi menemään :)
Toivottavasti Vanessa alkaa paranemaan ja kunnolla juomaan ja syömään.
Voimia!
On se jo parempi ja yleiskunto sillä on koko ajan ollut hyvä =)
Soseeseen sekoitin maitoa, pitää olla sileää sosetta et huolii ja hedelmäsoseeseen sekoitin vettä, kohta pitää mennä kokeilemaan miten iltamaidon kanssa käy :)

Yhteistyössä