Käytätkö vesiliukoista vai vedenkestävää ripsiväriä?

  • Viestiketjun aloittaja "Erika"
  • Ensimmäinen viesti
"Erika"
Itse käytän vedenkestävää koska mulla vuotaa silmät niin helposti joten olisi aina ripsarit poskilla.

Ärsyttää vain kun vedenkestävissä ripsareissa tuntuu olevan vähemmän valikoimaa ainakin tavallisissa ruokakaupoissa. Paikkakunnan ainoan kemikaalion hinnat on niin suolaisia, että ostan mielummin tavallisesta kaupasta mielummin mutta joskus on ollut niin ettei ole ollut vedenkestävää ripsaria. Joskus taas on ollut silmämeikinpoistoaine loppunut.
 
"vieras"
Vedellä lähtevää, aina.

Mulla ei silmät vuoda ja itkemistä en harrasta.
Vedenkestävästä en tykkää kun pitää tymäkämmillä aineilla lotrata ja silti tuntuu välillä ettei lähde tai vaihtoehtoisesti hinkkaa ripset huonoon kuntoon.
 
"vieras"
Mä käytän Sensai 38 ripsaria (entinen Kanebo 30). Se kestää vähän vettä, mutta lähtee lämpimällä vedellä, joten ei tarvitse erillisten aineiden kanssa pläträtä. Tavalliset ripsarit mulla tuntui aina olevan poskilla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27411415]Mä käytän Sensai 38 ripsaria (entinen Kanebo 30). Se kestää vähän vettä, mutta lähtee lämpimällä vedellä, joten ei tarvitse erillisten aineiden kanssa pläträtä. Tavalliset ripsarit mulla tuntui aina olevan poskilla.[/QUOTE]

Siis Kanebo 38...
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27411423]Siis Kanebo 38...[/QUOTE]

Tätä määkin käytän. Vedenkestäävää en voi käyttää kun mun silmät kutisee monta päivää jos käytän öljypohjaista meikinpoistoainetta.
 
"Vieras"
[QUOTE="Vieras";27411450]Tätä määkin käytän. Vedenkestäävää en voi käyttää kun mun silmät kutisee monta päivää jos käytän öljypohjaista meikinpoistoainetta.[/QUOTE]

Ja jos silmät votaa koko ajan kannattaa miettiä onko ehkä allerginen jollekki meikille.
 
"a p"
[QUOTE="Vieras";27411463]Ja jos silmät votaa koko ajan kannattaa miettiä onko ehkä allerginen jollekki meikille.[/QUOTE]

Ei mä kirjoittanut, että mun silmät vuotaa koko ajan. Silmät vuotaa vaikka ei olisi mitään meikkiä. Ei tarvitse olla kuin pieni tuulevire niin silmät vuotaa heti. Välillä vuotaa sisälläkin. Näin ollut jo vuosia vaikka on ollut eri meikkejä, ilman meikkiä ja eri paikoissa olen asunut.

Joidenkin silmät nyt vain vuotaa helpommin.
 
"vieras"
Vedenkestävää käytän ja kyllä mullakin joskus ärsyttää se että valikoimaa on vähemmän kuin tavallisissa. Ja tuosta poistamisesta, ei minun tarvitse mitään silmiä hangata, ripsiväri lähtee kevyesti kun kostuttaa pumpulin poistoaineella ja antaa sen vähän aikaa olla suljetun silmän päällä.
 
Fiberwig D.J.V ripsari ollut sensain jälkeen käytössä ja toimii vähintään yhtä loistavasti. Pidentää omia ripsiä, kestää todella rankan vesisateen (ja uimisen kesällä) mutta lähtee lämpimällä vedellä helposti pois.

Markettiripsareihin ei ole tämän jälkeen enää paluuta, koska toimii niin hyvin ja hintakaan ei ole edes kovin paljon suurempi..
 
"bomb"
Käytän vesiliukoista. Vedenkestävät leviää mulla nopeasti, kun iho on rasvainen. Säänkestävät Max Factorin ripsivärit on mulle parhaita. Mä en yhtään tykkää noista 38-asteisella vedellä lähtevistä.
 
"Sirkkeli"
Mulla silmät vuotaa jatkuvasti, ja joudun paljon olla pihallakin. Joten vedenkestävä on aina mun valinta. Tosin siitäkin jää mustat tahrat yläluomiin kun ripset koskettaa sitä.
 

Yhteistyössä