käynnistyksen kotikonstit?

Ensimmäiseltä lapselta yritin kaiken mahdollisen. Mikään ei auttanut. Kyllä se vauva sieltä ulos tulee ennemin tai myöhemmin. Mutta kuitenkin ihan just. Yritä jaksaa odottaa.

Toisen lapsen kun sain niin en edes yrittäny mitään. Kävin mieheni kanssa ajamassa moottorikelkalla kun viikkoja oli 40+3 mutta ei mitään vaikutusta. Kyllä ne syntyy sit kun on syntyäkseen.

Mie oon kuullut noiden lisäksi risiiniöljystä, mahataudin hankkimisesta, peräruiskeen käyttämisestä, ikkunoiden pesemisestä, lattioiden kuuraamisesta polvillaan käsin, saunan pesemisestä, maastokävelystä, pitkästä lenkistä (tyyliin 5km tai yli)..

Ja sit se vihon viimenen; Luovuttaminen. Ei se sieltä synny kuitenkaan. Löhähtää sohvalle ja antaa periksi koko ajatukselle.. Niin sit alkaa tapahtumaan. :D

vieraileva
minä tässä hiljattain synnytin, ja siellä sairaalassa kärvistelin mahdottomissa jälkisupistuksissa, ja sitten kyselin, et minkätakia niitä tulee aina kun alkaaa imettämään vauvaa,niin tämä kätilö jotain hormooneitten hyrräyksestä kertoi, ja sanoi että samalla tavalla voi synnytystä kotikonstein yrittää käynnistää,siis supistuksia, hieromalla nännejä.minulla ei ole kokemusta,enkä oikein usko tähän, mutta kokeilkaa :)

ja näistä ässistä en tiedä, mutta kun näitä konsteja kokeiltiin illalla,paitsi siivousta, lähdin yöllä synnyttämään.

Mulla ei ainakaan toiminu mikään...Eka syntyi 38+3, toinen 37+0 ja kolmas vasta 39+4, vaikka odotin että sekin tulis ennen. Kaikkea koitettiin siinä kahtena viimeisenä viikkona, mutta neitipä ei halunnu, ni ei halunnu.

Mulla on kaikki synnytykset alkanu korkealla lapsiveden menolla ja olen odotellu käynnistystä sairaalassa 2 vuorokautta ekala ja koplmannella kerralla. Kummallakin kerralla lääkärin määräyksestä juoksin ympäri kaupunkia ja sairaalan rappusia ylös alas, mutta kissan kakka, ei ne synnytykset alkanu ilman oksitosiini tiputusta.

Kaksi yliaikaista raskausta takana,molemmat käynnistettiin.En halua masentaa,mutaa minullakaan ei mitkään kotikonstit tuottaneet tulosta,vyöhyketerapiaakin kokeiltiin.Sairaalassa sanoivat,että minulla taipumus yliaikaisuuteen,nyt kolmosta odottelen,ja ennustivat että saman kaavan mukaan menee..

Tästä tuskin on ollut mitään hyötyä mutta kerrompa kumminkin :LOL: Esikoista kun odotin oltiin messuilla missä kävelin koko päivän. Synnytys lähti käyntiin samana yönä rv 37+5 ja toista odotin rv 38+3 ja kävin pomppimassa trampoliinilla ja aamulla lähti synnytys käyntiin. Tosin empä kovin kovasti pomppinut kun oli maha tiellä :LOL: En usko että noista on kummastakaan ollut mitään hyötyä, taitaa mulla vaan olla taipumus synnyttää ennen laskettua aikaa :)

Tästä tuskin on ollut mitään hyötyä mutta kerrompa kumminkin :LOL: Esikoista kun odotin oltiin messuilla missä kävelin koko päivän. Synnytys lähti käyntiin samana yönä rv 37+5 ja toista odotin rv 38+3 ja kävin pomppimassa trampoliinilla ja aamulla lähti synnytys käyntiin. Tosin empä kovin kovasti pomppinut kun oli maha tiellä :LOL: En usko että noista on kummastakaan ollut mitään hyötyä, taitaa mulla vaan olla taipumus synnyttää ennen laskettua aikaa :)

Meillä ei tepsiny ainakaan mikään muu konsti kuin aika ja toista viikkoa meni yli lasketun ajan. Mulla oli määrä olla yliaikakontrolli aamulla ja mahdollinen käynnistely, edeltävänä yönä käynnistyikin synnytys vesien menolla kun olin jo luopunu toivosta... =)

vaahterapuu
minä sain esikoista odottaessa sellasen vinkin että vie ukkos kammariin ja lähde sen jälkeen lenkille ;) Tiedä sitten johtuiko siitä vai mistä mutta esikoisen la:na tein näin ja poika syntyi seuraavana päivänä =)

Kuopuksen kanssa taas ei tepsinyt mikään muu kuin sairaalassa käynnistys laskettuna päivänä. Edeltävänä vko:nloppuna kyllä kokeilin kaikkea mahdollista.

Tällä kertaa aion kokeilla tuota olemista, muutenkin puuhaa riittää joka päivälle niin turhaa en ala itseäni lisäksi rasittaa, paitsi ehkä siellä kammarin puolella ;)

laxaberon on hyvä käynnistäjä, otat tippoja vähän enemmän niin alkaa tapahtumaan, ensin suoli tyhjenee ja sitten eikun tositoimiin ;)
Itelläni toiminut jo kolmessa raskaudessa, la:n lähestyessä olen ottanut ja joka kerta on päädytty synnyttämään ja aion kyllä kokeilla tämän neljännenkin kanssa =)

naarattaa

Hehe, ottakee vaan laxoberonia reilusti ja menkää kaupungille sen jälkeen, huom kävellen! Kyllä alkaa tapahtumaan!!

Ja jos itellä ei niin hauskaa oliskaan toisilla varmasti on, HEHEHEHE :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 17:46 iltatähti kirjoitti:
Siis onko nämä tipat jotain ummetus lääkettä? Kerro ihmeessä tarkemmin, alkoi kiinnostamaan :whistle:
laxoberon tipat on ummetukseen ja saa apteekista, maksaa vajaa 10e, vaikutus alkaa yksilöllisesti 4-12 tunnin kuluttua, ite oon käyttänyt 15-20 tippaa ja kakka hätä tullut n.6 tunnin kuluttua ja siitä jokin aika niin olen ollut synnärillä kun on vedet menny, eikun kokeilemaan ;) :whistle:

Yhteistyössä